מקלב: "אנחנו מחוייבים לפעול שמה שהיה לא יחזור"

    מהדורת הבוקר No Comments on מקלב: "אנחנו מחוייבים לפעול שמה שהיה לא יחזור"

    סגן השר אורי מקלב בריאיון ל'קול חי': "אנחנו חייבים לפעול שמה שהיה לא יהיה יותר. צריך ליזום תוכניות ולעשות שינויים נרחבים. יש הרבה מה לעשות. המקום לא מתאים ולא מכיל את כמויות האנשים שמגיעים לשם, כל השנה"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שרת התחבורה, אורי מקלב מסביר כי זה שהאסון במירון הוא גזירת שמים, לא אומר שאיננו צריכים לפתור את הבעיה: "גם משפחות ההרוגים לא חיפשו עכשיו להטיח האשמות ולא להאשים אף אחד. אנחנו יודעים שזה גזירה משמים ולתלות את האשמה במישהו זה רק מסיח את הדעת. בוודאי שזה לא רק שלא פותר אותנו, אלא מחייב אותנו לבדוק ולהסיק מסקנות. אנחנו מחוייבים לזהירות ולבטיחות – שלא יהיה ספק מה עמדתנו על כך".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר מקלב: "אנחנו חייבים לפעול שמה שהיה לא יהיה יותר. צריך ליזום תוכניות ולעשות שינויים נרחבים. יש הרבה מה לעשות. המקום לא מתאים ולא מכיל את כמויות האנשים שמגיעים לשם, כל השנה".

    לדברי מקלב: "אנחנו יודעים מה צריך לעשות. הפרשנים שהופיעו בכל כלי התקשורת לא יודעים יותר טוב מאיתנו מה קורה שם, אנחנו מלווים את הנושא הזה שנים. זה נושא בעייתי ומורכב אבל כל הניסיונות לפתרונות ולפיתוח כשלו כי לא קיבלו את הסמכות והגיבוי מהרשויות. כולנו צריכים לעמוד מאחורי זה שאחת ולתמיד יהיה מישהו שינהל את זה ויהיו לו סמכויות. כבר היום יש תקציבי עתק למקום".

    ביחס למצב הפוליטי אמר: "אני לא רואה פריצת דרך בהקמת ממשלה של גוש הימין. יש ניסיונות רבים, אולי מישהו אחר מהליכוד יקבל את המנדט. אנחנו במצב של 'אם חרב חדה מונחת על צווארו של אדם'. אנחנו מתפללים ודרוכים".



    0 תגובות