רוכב אופנוע בן 21 נהרג בתאונה קטלנית בכביש 471

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on רוכב אופנוע בן 21 נהרג בתאונה קטלנית בכביש 471

    רוכב אופנוע בן 21 נהרג בתאונת דרכים קטלנית במעורבות משאית בכביש 471

    זירת התאונה הקשה צילום: דוברות זק״א
    9:08
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on במרכז הרצועה: הושמדו רקטות שכוונו לשטח ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רוכב אופנוע בן 21 נהרג הלילה (בין שני לשלישי) בתאונת דרכים קטלנית עם משאית בכביש 471, סמוך למחלף נחשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו את הרוכב לבית החולים בילינסון, כשמצבו אנוש ובמקביל לביצוע פעולות החייאה. אך למרבה הצער בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הצעיר.

    פאראמדיקית מד"א, ליז גורל סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש צעיר כבן 21 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה כל הדרך לבית חולים כשמצבו אנוש".

    אלי גנסיא חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע כבד ומשאית שהתרחשה בכביש 471 בין מחלף נחשונים לפתח תקווה. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה ברוכב האופנוע שנפצע באורח אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית".

    מנחם סלובטיצקי חובש באיחוד הצלה הוסיף: "מדובר בזירה קשה מאוד, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. לאחר שחזר דופק בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר הוא מורדם ומונשם".

    חזקי פיליפ מתנדב זק"א: "מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות רוכב אופנוע ומשאית, רוכב האופנוע צעיר בן 21 שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד"א פינו את הרוכב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים בלינסון, לצערי תוך זמן קצר נאלצו הרופאים לאשר את מותו".

    מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך זה קרה שהיה תאונה