מרן שר התורה: "להתחזק בתורה, בצניעות, בנטילת ידיים ובברכות"

    ישראל בן צבי No Comments on מרן שר התורה: "להתחזק בתורה, בצניעות, בנטילת ידיים ובברכות"

    מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי קורא לציבור להתחזק בעקבות האסון הכבד במירון: "האסון הוא גזירת שמים ואין אנו יודעים חשבונות שמים", אמר שר התורה | אך עם זאת הוסיף "יש להתחזק בתורה, בצניעות, בהלכות נטילת ידיים ולכוון בברכות"

    מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן שר התורה, הגאון הרב חיים קנייבסקי קורא לציבור להתחזק בעקבות האסון הכבד במירון. מרן הגר"ח אמר כי האסון הוא גזירת שמים ואין אנו יודעים חשבונות שמים, אך עם זאת יש להתחזק בתורה, בצניעות, בהלכות נטילת ידיים ולכוון בברכות.

    את דבריו של מרן הביא בנו, הגאון הרב חיים שאול קנייבסקי, במכתב שפורסם הבוקר בעיתונות החרדית: "ישבתי קמיה אאמו"ר מרן שליט"א בשב"ק אחרי האסון הכבד שפקד אותנו בל"ג בעומר במירון, ואמרתי 'כולם שואלים ובקשוני לשאול על מה עשה ה' לנו ככה ומה יש לתקן לעצור מידת הדין הנוראה', והשיב 'זה גזירת שמים ואין איתנו יודע חשבונות שמים', ושאלתי 'במה לתקן' והשיב 'להתחזק בתורה ובהתמדת התורה' וחזר על זה כמה פעמים, ונשים שיתחזקו בצניעות. אחרי כמה רגעים אמר שלא מקפידים בהלכות נטילת ידיים לסעודה בכל פרטיה ודקדוקיה ושצריך להתחזק בכוונה בברכות להרגיש קרבת אלוקים. ובירך ומתפלל 'מי שאמר לעולמו די יאמר למלאך המשחית הרף ולא ישמע שוד ושבר בארצנו".



    0 תגובות