ח"כ אשר: "איפה הייתם כולכם קודם?"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "איפה הייתם כולכם קודם?"

    ח"כ יעקב אשר תקף את הצביעות התקשורתית על אסון מירון בעת נאומו במליאת הכנסת ושאל, "מישהו זוכר איזה טור נזעם שלהם בעיתונות הלא דתית בשנים עברו על כך שצריך להשקיע במקום ולהכשיר אותו?". אשר עדכן את החכי"ם כי רוב ראשי הסיעות חתמו על תמיכה בחוק סיוע למשפחות

    ח"כ יעקב אשר צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר תקף היום (שני) את הצביעות שבה נוקטת התקשורת על אסון מירון, ושאל "ראיתם פעם טור נזעם של עיתונאי חילוני על ההשקעה הנדרשת במירון? במשך שנים מירון הייתה בעיה רק של החרדים, עכשיו באים בטענות?" תהה אשר.

    ח"כ אשר עדכן כי רוב ראשי הסיעות חתמו על הצעת חוק הסיוע הכלכלי שיזם לטובת נפגעי האסון וקרא לכלל הסיעות להצטרף ולאפשר את העברת החוק במהירות.

    ח"כ אשר שאל בפתח נאומו, "היום אנחנו שומעים מילים יפות של אחדות ושהאירוע במירון הוא אירוע לאומי, איפה הייתם כולכם קודם? תמיד זעקנו וצעקנו שזהו מקום של כל העם הזה. לא רק של דתיים, אלא של מיליוני מסורתיים שמגיעים לציון להתפלל ולשפוך שיח, מכל העולם מגיעים אליו. אבל משום מה רק אנחנו היינו צריכים להשיג את המימון הנדרש שאף פעם לא ניתן כראוי, רק אנחנו טיפלנו בזה".

    אשר הוסיף ותקף, "כל העיתונאים והפרשנים שמחפשים כעת אשמים בהנהגה החרדית ובשליחי הציבור החרדים" הזכיר ח"כ אשר ופנה לחברי הכנסת: "מישהו זוכר איזה טור נזעם שלהם בעיתונות הלא דתית בשנים עברו על כך שצריך להשקיע במקום ולהכשיר אותו? זה תמיד היה התפקיד שלנו ושל העיתונות החרדית, כאילו מירון היא רק שלנו".

    ח"כ אשר הוסיף והבהיר את מטרת הצעת החוק שהגיש לסיוע כלכלי לנפגעי האסון: "הגשתי הצעת חוק יחד עם חבריי לסיוע לנפגעי האסון כפי שעשתה הכנסת בזמנו באסון ורסאי. המטרה היא לא רק הסיוע הכספי החשוב מאוד לאותם משפחות אלא גם התחושה שבאסון לאומי בסדר גודל כזה המדינה עומדת לצידן של המשפחות בהתמודדות הקשה".

    אשר עדכן כי "רוב ראשי הסיעות חתמו כבר על הצעת החוק" עדכן ח"כ אשר "ואני מקווה שכולן יצטרפו ויחתמו, כך נוכל לקדם פטור מחובת הנחה ולהעביר את ההצעה במהירות, כדי שיהיה משהו יותר מסמלי להוכיח שהמדינה כולה עומדת מאחורי נפגעי האסון הלאומי הזה".



    0 תגובות