ראה"מ בישיבת האבל: "נבדוק ביסודיות כל פרט בהר, גם נושא ההפקעה והאחריות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ בישיבת האבל: "נבדוק ביסודיות כל פרט בהר, גם נושא ההפקעה והאחריות"

    ראש הממשלה השתתף בישיבת האבל במליאת הכנסת על 'אסון מירון' ושלח תנחומים למשפחות ההרוגים ואמר, "נהיה איתכם יחד נדאג שלא תשארו לבד". ראש הממשלה הבהיר כי תהיה בדיקה מעמיקה על כל פרט בהר מירון וגפם נושא ההפקעה והאחריות על ההר ייבדקו

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בישיבת אבל מיוחדת במליאת הכנסת וסיפר על הרגעים הקשים מאז הוכרז האסון, "ליל ביעותים פקד אותנו בלג' בעומר, לילה של חושך במקום של אור, כמו שאומר הנביא ישעיה, "שבת משוש ליבנו נהפך לאבל מחולינו" התמונות האיומות מאסון מירון פלשו לכל בית וזעזעו כל אדם. ואין מנחם כולנו יחד מבכים את המכה העצומה של 45 עולמות מלאים שאבדו מבלי שוב".

    ראש הממשלה סיפר, "אתמול ביקרתי את הפצועים בבית החולים רמב"ם, ראיתי הורים שאוחזים את יד בנם שיצא מכלל סכנה ופגשתי הורים שאוחזים ביד בנם ולא יודעים אם יחיה או לא ואם איך יחיה, אמר לי אחד ההורים כאם מגלים שעם ישראל הוא עם אחד. ראינו בימים אחרונים ערבות הדדית במיטבה, ערבות הדדי עם להב ענק. אזרחים באו לתרום דם, לעזור הלכו להלוויות ונשארו עם המשפחות יחד. וזה הדבר החשוב להבין שהמשפחות לא יהיו לבד".

    ראש הממשלה הבהיר כי תהיה בדיקה מעמיקה על האסון והפקת לקחים, "חובתנו היהודית לבדוק כל היבט של אסון מירון, בתום ימי האבל נבדוק ביסודיות כל פרט בהר, את הכניסה היציאה, את האבטחה את פריסת הזמן והכוחות ומעל הכול את השינויים הנדרשים באתר את נושא ההפקעה האחריות את הכל".

    עוד הוסיף, "נבדוק הכל שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. אני רוצה להוסיף שכולנו צריכים להוקיר תודה לכוחות ההצלה והמשטרה איזה מכשולים הם היו צריכים לעבור כדי לחלץ אנשים מתוך המוות. ולכן ראויים הם לתודתנו המשטרה, מד"א איחוד הצלה וכלל כוחות הביטחון וגם אזרחים שבאו והצילו וגם לזק"א שפעלו לזיהוי הקורבנות".

    בסיום דבריו אמר ראה"מ, "אלו ימים של אסון צורב ודווקא בימים אלה, אנחנו צריכים לקחת מכוחנו כוחות של ריסון ואיפוק, קל להתלהם ולהתגולל, יהיה עוד זמן ולוויכוחים ופולמוסים. בשעות אלה של אבל לאומי חובה עלינו לעמוד יחד ולחבק את המשפחות ואת זכר הנספים. נעשה זאת ובעז"ה נצמח מהאסון. נעשה זאת ונהייה ראויים לדרכם של הנספים שהיו חדורים באהבת ישראל. יהי זכרם ברוך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דבר אחד בטוח.
      לנתניהו אין שום קשר למחדל.
      למה? ככה!