כתב אישום נגד צעיר ערבי בגין תקיפת חרדים

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום נגד צעיר ערבי בגין תקיפת חרדים

    הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד רמזי רדאידה, תושב ירושלים בן 18 בגין תקיפת חרדים על רקע לאומני | על פי כתב האישום, הנאשם בעט בחוזקה במותנו של חרדי עובר אורח בגשר המוביל מכיכר צה"ל לשער יפו. לאחר מכן ניגש לעבר מ' וסטר לו בעוצמה על לחיו

    צילום: Miriam Alster/FLASH90     
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד רמזי רדאידה תושב העיר בן 18 בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור ותקיפה סתם מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור.

    על פי כתב האישום, ביום 22.4.21, בשעות הערב, צעד הנאשם יחד עם חבריו בגשר המוביל מכיכר צה"ל לשער יפו. הנאשם הבחין במ', ובאדם נוסף שהינם בעלי חזות יהודית-חרדית הולכים מולו בגשר. בתוך כך, גמלה בלבו של הנאשם החלטה לתקוף יהודים בשל מוצאם או דתם. הנאשם ניגש לאחד מהם ובעט במפתיע במותנו בעוצמה. מעוצמת הבעיטה נהדף על גדר נמוכה ונפל מעברה השני על פניו.

    מיד לאחר מכן, המשיך הנאשם בהליכה לאורך הגשר, ניגש לעבר מ' וסטר לו בעוצמה על לחיו, וכתוצאה מכך הופלה כיפתו של מ' מעבר לגשר. בעוד מ' מתרחק מהנאשם ומתכופף להרים את הכיפה, נזרק לעברו חפץ ע"י אדם אחר ומ' החל להימלט מהמקום.

    על פי כתב האישום חלק מאירוע התקיפה צולמו על ידי חברו של הנאשם.

    הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.



    0 תגובות