פינדרוס: "הממשלה צריכה לקחת אחריות על הר מירון"

    מהדורת הבוקר No Comments on פינדרוס: "הממשלה צריכה לקחת אחריות על הר מירון"

    ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל'קול חי': "הממשלה צריכה לקבל החלטה ולקחת אחריות על המקום הזה. זה לא קרה כי זה לא מעניין את מדינת ישראל. נקווה שהפעם ישתנה משהו. נמצאים שם אנשים כל הזמן, כל השנה, ואיך שזה מתנהל זה לא יכול להמשיך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס מתייחס לאסון מירון ואומר כי הממשלה צריכה לקחת אחריות מלאה על ההר: "אני חושב שהכתובת הייתה על הקיר. היה דו"ח מבקר המדינה. היו זעקות של חברי כנסת בוועדות. אין שום בעיה עם ועדת חקירה אבל ברור מאוד מה קרה שם. הממשלה צריכה לקבל החלטה ולקחת אחריות על המקום הזה. זה לא קרה כי זה לא מעניין את מדינת ישראל. נקווה שהפעם ישתנה משהו. נמצאים שם אנשים כל הזמן, כל השנה, ואיך שזה מתנהל זה לא יכול להמשיך".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר פינדרוס: "אנחנו לא מחפשים אשמים. אנחנו מאמינים שהכל גזירת שמים. כמו ששמענו מגדולי הדור שצריך להתחזק ולעשות חשבון נפש. זו הדרך שלנו קודם כל להתמודד עם אסון. אם מישהו מאשים את דרכי הטבע באסון כזה, כמו שהרמב"ם אומר – גורם לצרות הרבה יותר גדולות". עם זאת, הוסיף והדגיש "אבל בוודאי שזה לא פותר אותנו להתמודד עם זה, לעשות השתדלות ולפתור את הבעיות כדי שזה לא יקרה שוב".

    ביחס למצב הפוליטי אמר ח"כ פינדרוס: "כבר קצת מאוחר, מחר בלילה הסתיים המנדט של נתניהו, אבל הוא עדיין מנסה. כרגע לא נראה שיש פריצת דרך, לא לנתניהו וגם לא לגוש השני. נקווה לטוב. הפתרון האמיתי הוא למצוא את הדרך להביא את סער לממשלה כזו. אני מקווה שההיגיון יגבר על השנאה. אני לא מאבד את התקווה. לב מלכים ושרים ביד ה'".



    0 תגובות