הממשלה אישרה את שורת המינויים במשרדי הממשלה

    איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה את שורת המינויים במשרדי הממשלה

    לאחר ההתחייבות לבג"ץ: הממשלה אישרה שורת המינויים במשרדי הממשלה – איתן גינזבורג לתפקיד שר התקשורת, מיכאל ביטון לתפקיד השר לשוויון חברתי, חילי טרופר לתפקיד שר המדע והטכנולוגיה, יואב גלנט לתפקיד שר ההשכלה הגבוהה והמשלימה ויובל שטייניץ לשר משאבי המים

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה הבוקר (שני) במשאל טלפוני שורת מינויים של שרים חדשים, במשרדי הממשלה שאינם מאוישים. ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) מונה לתפקיד שר התקשורת, השר מיכאל ביטון (כחול לבן) מונה לתפקיד השר לשוויון חברתי, השר חילי טרופר (כחול לבן) לתפקיד שר המדע והטכנולוגיה. השר יואב גלנט (הליכוד) מונה לתפקיד שר ההשכלה הגבוהה והמשלימה והשר יובל שטייניץ (הליכוד) מונה לשר משאבי המים.

    זאת, בעקבות התחייבותו של ראש הממשלה בשבוע שעבר לבג"ץ להשלים במיידית את מינוי תפקידי השרים שאינם מאוישים ולאחר עתירות שהוגשו לבג"ץ בנושא. בעקבות התחייבותו של נתניהו, אף בוטל הדיון שהיה אמור להתקיים בבית המשפט.

    התנועה לאיכות השלטון, שעתרה לבג"ץ בירכה על מינוי השרים: "דווקא בשבוע שבו קיבלנו תזכורת כואבת במיוחד לחשיבותה של ממשלה מתפקדת, נוכחנו לדעת שבממשלת השיתוק הלאומי רק התערבות של בית המשפט יכולה להביא לניהול המדינה, בממשלה שהפכה את מילוי המקום לעניין של קבע. צר לנו שרק לאחר שבועות ארוכים של שיתוק בעבודת הממשלה מונו היום השרים, ואנו מקווים כי בעקבותיהם ימונו גם יתר בעלי התפקידים החיוניים, ובראשם פרקליט המדינה".

    כזכור, בשבוע שעבר, לאחר סאגה ארוכה וכחודש שבו לא היה שר מכהן במשרד, מונה השר בני גנץ לתפקיד שר המשפטים



    0 תגובות