יו"ר רע"מ מגנה את פיגוע הירי: "מתנגד לכל פגיעה בחפים מפשע"

    ישראל רובין No Comments on יו"ר רע"מ מגנה את פיגוע הירי: "מתנגד לכל פגיעה בחפים מפשע"

    ניסיון לרכך את התנגדותו של סמוטריץ'? יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס גינה את פיגוע הירי בצומת תפוח: "אני מתנגד חד משמעית לכל פגיעה בחפים מפשע וקורא לשמור על חיי אדם"

    מנסור עבאס צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס מגנה הבוקר (שני) את פיגוע הירי שבוצע אתמול בצומת תפוח, בו נפצעו שלושה בחורי ישיבות. "כמי שניסח את חזון רע"מ, חזון של שלום וביטחון הדדי, שותפות וסובלנות בין העמים, אני מתנגד חד משמעית לכל פגיעה בחפים מפשע וקורא לשמור על חיי אדם ולתת תקוה שאפשר לחיות ביחד בשלום", אמר עבאס.

    כזכור, אתמול בשעות אחר הצהריים ביצע מחבל חמוש ירי מרכבו לעבר עוברי אורח בצומת תפוח. בפיגוע נפצעו שלושה ישראלים, שניים נפצעו במצב קשה ופצוע הלם. כולם נערי ישיבות. המחבלים הצליחו להימלט מהמקום וכוחות צה"ל פתחו במרדף אחריהם ובשעה זו נמשכים החיפושים.

    בבית החולים בילינסון עדכנו כי שניים מהפצועים מאושפזים במחלקת בטיפול נמרץ – אחד מהם פצוע אנוש בסכנת חיים מיידית והשני מוגדר פצוע קשה מאוד. הפצוע השלישי שוחרר לביתו.

    גינויו של עבאס לפיגוע הטרור, מגיע כשברקע מופעלים לחצים כבדים על מפלגת הציונות הדתית ומנהיגיה הרוחניים, להסכים להקמת ממשלה בתמיכת מפלגתו של עבאס. אתמול כבר קרא נשיא ישיבת הר המור, הגאון הרב צבי טאו לשיתוף פעולה פוליטי מסוג זה. לקריאתו הצטרף היום גם רבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו.

    הלחצים הכבדים במיוחד מופעלים על הגאון הרב חיים דרוקמן, רבו של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. לפי פרסומו של העיתונאי עמית סגל בחדשות 12, בשעה זו מתקיימת פגישה בבית הרב דרוקמן עם צמרת רבני המפלגה ועם יו"ר המפלגה סמוטריץ', בנושא שיתוף פעולה עם רע"מ.

    עם זאת, במפלגת הציונות הדתית הבהירו הבוקר כי "אין ולא יהיה שינוי בעמדתנו לגבי הישענות על תומכי מחבלים". במפלגה אף תקפו את ראש הממשלה: "מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו".



    0 תגובות