עונג שבת עם התירוש המקורי

    עפר גדנקן No Comments on עונג שבת עם התירוש המקורי

    תירוש כרמל עשוי מ-100% ענבים מובחרים ללא תוספות מים או סוכר

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבתות הקיץ הארוכות כבר הגיעו, ואיתן הטעם המוכר של תירוש כרמל המלווה את סעודות השבת והחג כבר עשרות שנים. כשבחוץ חם, תוכלו להתענג על מיץ הענבים הטבעי האהוב בישראל וליהנות מהמאפיינים הייחודיים של תירוש כרמל. כדי למצות את חוויית הטעם בכל לגימה, ביקבי כרמל ממליצים לשמור את התירוש בקירור ולהגישו צונן, על מנת למקסם את חוויית השתייה בשבתות הקיץ.

    את תירוש כרמל כולנו מכירים מסעודות השבת והחג. הוא מלווה אותנו מילדות, וכך גם את הדורות הקודמים שעל שולחנם עמד אותו בקבוק מיתולוגי הנושא תווית של איכות והקפדה בכל שלב. תירוש כרמל מחבר בין דורות, אנשים וטעמים. תהליך הייצור המוקפד, הענבים שנבחרים בתשומת לב והנוסחה המדויקת, הם שהופכים את תירוש כרמל למותג האהוב והמועדף על הצרכנים כבר עשרות שנים. גם עכשיו, אחרי עשרות שנים של מסורת ייצור מוקפדת, תירוש כרמל הינו בחירה מעודפת בשל הטעם הטבעי הייחודי והרעננות החווייתית שמתלווה לסעודת השבת.

    החיבור העמוק בין סעודות השבת לתירוש של יקבי כרמל, נובע מהאיכות הבלתי מתפשרת והטעם האהוב שעובר מדור לדור. במשך שנים ארוכות בקבוקי תירוש מעטרים את שולחנות השבת והחג, עד שנדמה כי הם חלק מזיכרונות אווירת שולחן השבת של כל המשפחות בישראל. גם היום, אחרי עשרות שנים שהוא מביא עמו טעם עמוק של מסורת לשבתות ומועדי ישראל, תירוש של יקבי כרמל משרה עונג אמיתי בסעודות המשפחתיות.

    תירוש כרמל המקורי, המיוצר על ידי יקבי כרמל, הינו מיץ ענבים איכותי, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי הארץ. תהליך הפקת המיץ הטבעי נעשה מהפרי עצמו, תוך הקפדה על שימור הטעמים הטבעיים של הענבים, וכך מתקבלת חוויית הטעם הייחודית השמורה לתירוש כרמל. התירוש עצמו הינו 100 אחוז טבעי ללא תוספות מים או סוכר, וכך הוא מבטיח עונג שבת בהידור רב.

    לצד הציוד המתקדם ותהליך הייצור המוקפד מהכרם ועד לבקבוק, הנוסחה הייחודית של תירוש כרמל היא הסוד שמאחורי הטעם המוכר. תירוש כרמל האדום מורכב בעיקר מזני הענבים קריניאן וטמפרניו, ותירוש כרמל הלבן מורכב בעיקר מזני הענבים מוסקט אלכסנדרוני וקולומברד. השילובים המיוחדים, שהורכבו ביקבי כרמל להשגת הטעם המושלם, יוצרים את התענוג שמורגש היטב בכל לגימה.

    אל התירוש המוכר – האדום והלבן – הצטרף גם תירוש רוזה האהוב המאופיין בגוון ורוד, וכן תירוש מבעבע אדום ותירוש מבעבע לבן שמתאימים להגשה צוננת ורעננה בשבתות הקיץ.

     

    כל יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות