ב'ציונות הדתית' מבהירים שוב: "לא נתמוך בממשלה עם רע"מ"

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on ב'ציונות הדתית' מבהירים שוב: "לא נתמוך בממשלה עם רע"מ"

    ברשימת הציונות הדתית התייחסו לדברי הרב טאו והבהירו שוב כי "אין ולא יהיה שינוי בעמדתנו לגבי הישענות על תומכי מחבלים" | במפלגה אף תקפו את ראש הממשלה: "מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו"

    השר סמוטריץ' צילום: נעם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע קריאתו של הרב טאו להקים ממשלה בתמיכת רע"מ, מבהירים הבוקר במפלגת הציונות הדתית, "אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית". בהודעת המפלגה נכתב "מי שיעלה על דעתו להקים ממשלה שכזו שתסכן את המדינה היהודית ישא אות קין עד אחרון ימיו".

    עוד הוסיפו בציונות הדתית: "ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר את הדברים אמש לראש הממשלה בפגישתם ואף הבהיר לו שיפעל בכל הכלים שלרשותו על מנת לוודא שממשלה שכזו לא תקום בכל מקרה ובכל צד של המפה הפוליטית".

    במפלגה אף תקפו את ראש הממשלה: "מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו". לדבריהם "יש מתווה טוב שמאפשר הקמת ממשלת ימין כבר היום. כל השחקנים מכירים את פרטי המתווה אך הוא דורש ויתורים של כל השחקנים".

    בציונות הדתית קראו לנתניהו ולראשי מפלגות הימין לחדול ממשחקי האגו: "אדוני ראש הממשלה, גדעון, נפתלי, המשחקים הללו מסוכנים לעתידה של מדינת ישראל. אנו מציעים לחדול ממשחקי האגו ולהקים ממשלת ימין באופן מיידי".

    במפלגת עוצמה יהודית, הצטרפו והבהירו הבוקר גם הם כי "אין שום שינוי בעמדת עוצמה יהודית. לא נאפשר הישענות על תומכי טרור ולא ניתן כוח למנסור עבאס".

    יצויין, כי ברשימת הציונות הדתית, המורכבת משלושה מפלגות יש גם את נציג 'נעם', ח"כ אבי מעוז. הגאון הרב צבי טאו הוא מנהיג מפלגת נעם.

    הבוקר הצטרף לקריאתו של הרב טאו, גם רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הגאון הרב שמואל אליהו. בריאיון לרדיו גלי ישראל, התייחס לכך הרב אליהוף "קראתי את דברי הרב טאו ואני מזדהה עם כל מילה. צריך לתת לזה סיכוי. אני חושב שצריך לאפשר את זה, לא מתעלם מהחששות אבל אנחנו ברגעי הכרעה, אמרתי את זה לבצלאל סמוטריץ' הוא צריך להבין שנעמוד מאחוריו".



    0 תגובות