רוכב אופנוע נהרג בתאונה בסמוך לביתר עילית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רוכב אופנוע נהרג בתאונה בסמוך לביתר עילית

    בהתנגשות בין רכב פרטי לאופנוע בכביש עוקף חוסאן נהרג במקום רוכב האופנוע כבן 25. צוותי כבאות והצלה חילצו את הרוכב שנלכד ולאחר מכן נקבע מותו במקום | המשטרה פתחה בחקירה

    זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רוכב אופנוע כבן 25 נהרג בתאונת דרכים קטלנית כשהתנגש ברכב פרטי בכביש 375 (עוקף חוסאן) סמוך לביתר עילית. כוחות כבאות והצלה הוזעקו לחלץ את הרוכב שנלכד תחת הרכב הפרטי ולאחר מכן חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום ופינו לבית החולים שערי צדק 2 נשים במצב קל.

    פראמדיק מד"א אראלי לוי סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. 2 נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

    רמי דוייב חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע שלנכד תחת הרכב וחולץ ע"י צוותי כיבוי במצב אנוש. למרבה הצער נקבע מותו בזירה בתום מאמצי ההחייאה".

    רשף אבי מזרחי מפקד המשמרת בכבאות והצלה: "הוזנקנו לתאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 בסמוך לביתר עלית. עם הגיענו למקום נגלתה לעינינו זירה קשה ומורכבת בה רוכב האופנוע לכוד מתחת הרכב הפרטי. לוחמי האש החלו בפעולות חילוץ מהירות בעזרת ציוד הידראולי וזאת על מנת להרים את הרכב על מנת לחלץ את רוכב האופנוע. לצערי הרב לאחר החילוץ נקבע מותו של הרוכב על ידי כוחות הרפואה".

    ממשטרת ישראל נמסר "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית שאירעה על כביש 375 עוקף חוסאן בין רכב פרטי לאופנוע. מותו של רוכב האופנוע נקבע במקום. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

     

     



    0 תגובות