דרעי: "הקב"ה עשה לנו נס שבכלל אפשר לחגוג במירון"

    אסתי פלד No Comments on דרעי: "הקב"ה עשה לנו נס שבכלל אפשר לחגוג במירון"

    "ההחלטה לא הייתה פשוטה", סיפר דרעי בריאיון ל'קול חי': "כי הפקידים לא מבינים. אתמול הגעתי לאור הגנוז להתכונן להילולא, ובסופר נופל עלי שמשרד הבריאות, לאחר שהוא ניסה לפני שבועיים ללא הצלחה בגללי, רוצה לאשר בטלפון עם השרים תקנות למירון. שעה שלמה עבדתי בסופר לבטל את הגזרה"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי שוחח עם בצלאל קאהן במשדר המיוחד לרגל ל"ג בעומר. "זהו יום קדוש עם קיבוץ היהודים הגדול ביותר. כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק, ואני מבקש שתתפללו על עולם התורה והיהדות שנמצאת בסכנה. יש סכנה גדולה", אמר דרעי.

    "ההחלטה לא הייתה פשוטה", סיפר דרעי על הדיונים סביב ההילולא "כי הפקידים לא מבינים. אתמול הגעתי לאור הגנוז להתכונן להילולא, ובסופר נופל עלי שמשרד הבריאות, לאחר שהוא ניסה לפני שבועיים ללא הצלחה בגללי, רוצה לאשר בטלפון עם השרים תקנות למירון. שעה שלמה עבדתי בסופר לבטל את הגזרה".

    עוד אמר דרעי בריאיון: "אנחנו עדיין בקורונה, ואישרנו כעת איסור יציאה לשבע מדינות, כגון ברזיל והודו. בתי החולים שם קורסים, ערימות של גופות ה' ירחם. הקב"ה עשה לנו נס שבכלל אפשר לחגוג במירון. אמנם החלוקת אוכל שונה, אבל יותר מכובדת".

    "אני עכשיו עסוק עם משאיות של אוכל ושתיה. אין למי לפנות, הכול אני צריך לעשות לבד. אמנם המשטרה עושה את תפקידה, גם 'המקומות הקדושים', אבל אני עושה הכול לבד ובשמחה", הוסיף דרעי.

    דרעי קרא לציבור לא להצטופף: "אני מבקש מהציבור לא להצטופף, גם בהדלקות יש הגבלות ולכן שמנו מסכים בהרבה כסף. הם מפוזרים בכל רחבי ההר, ותוכלו לראות דרכם הכול בשידור חי, גם מה שקורה בתוך הציון, וגם הכלי זמר. אמן שיתקבלו כל התפילות".



    0 תגובות