התנועה לאיכות השלטון ליועמ"ש: הוצא את נתניהו לנבצרות

    ישראל רובין No Comments on התנועה לאיכות השלטון ליועמ"ש: הוצא את נתניהו לנבצרות

    בעקבות סאגת מינוי שר המשפטים: התנועה לאיכות השלטון פנתה שוב ליועמ"ש בבקשה להוציא את נתניהו לנבצרות – "ראש הממשלה הפר את החוק ביודעין ומתוך כוונת זדון, הונחה תשתית ראייתית נוספת המחייבת נבצרות"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (חמישי) שוב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להכריז על נבצרות ראש הממשלה בנימין נתניהו מלכהן בתפקידו עת מתנהל נגדו משפט פלילי.

    התנועה ציינה בפנייתה כי לעמדתה, תשתית עובדתית לנבצרות מהותית, ולאו דווקא לנבצרות טכנית כבר גובשה זה מכבר. התנועה התייחסה להחלטת בית המשפט העליון לדחות את עתירתה בנושא בטיעון לפיו "הכרעתנו ניתנת על בסיס התשתית שמונחת לפנינו בנקודת הזמן הנוכחית. טענות העותרים שמורות להם במקרה של שינוי מהותי בנסיבות".

    "והנה, נפל דבר וראש הממשלה הפר את החוק ביודעין ומתוך כוונת זדון. זאת, לאחר שהבהרת לפניו בישיבת הממשלה כי חל איסור לקיים את ההצבעה על מינויו של השר אקוניס לתפקיד שר המשפטים", כתבה התנועה לאיכות השלטון ליועמ"ש.

    "אשר על כן, משהצטברו נסיבות חדשות אלה לנסיבות נוספות בהן ראש הממשלה פעל בהתאם לאינטרס הפרטי שלו ונגד האינטרס הציבורי, נראה שהונחה תשתית ראייתית נוספת וחדשה, אשר ממנה מתחייב להכריז על נבצרות מהותית של ראש הממשלה".

    "התמקדותו בהליך הפלילי בבית המשפט המחוזי בירושלים, כמו גם נסיבות פעולותיו של ראש הממשלה נגד מערכת אכיפת החוק – כל אלה מקימים את החובה להכריז כי נבצר מחה"כ נתניהו לכהן כראש הממשלה באופן זמני וכל עוד מתנהל משפטו הפלילי שלושה ימים בשבוע לתקופה בלתי מוגבלת".



    0 תגובות