- רדיו קול חי - -

מדפיסים את הזוהר מחדש וההזדמנות כולה שלך!

כמה דורות חיכו וייחלו לרגע הזה. כמה עיניים נישאו בערגה וצימאון לרגע בהיסטוריה בו ישוב ויעלה ספר הנבואה העתידית על מכבש הדפוס, ותינתן הזכות לכל יהודי לאחוז בחבל הישועות המשתלשל היישר מהשמיים לתת תקווה לדור אחרית הימים.

אנחנו כאן! עכשיו זה קורה!

בישיבת המקובלים "מתוק מדבש" מייסודו של הגאון הצדיק והקדוש בעל הייסורים רבי דניאל פריש זצוק"ל, שזכה לחבר את הפירוש המפורסם והמקובל ביותר בכל עם ישראל, עמלים מזה שנים על השלמת המהדורה המושלמת והמפוארת ביותר של ספר הזוהר הקדוש – מהדורת הגאולה!

בתום אינספור הגהות ועיון מעמיק של גדולי מקובלי וצדיקי הדור, המהדורה המיוחלת עולה סוף סוף על מכבש הדפוס. במהדורה הזו יעסקו רבבות אלפי ישראל בכל קצוות תבל בתורתו של רבי שמעון בר יוחאי ויכשירו את העולם לקראת הגאולה השלימה.

בספר הקדוש הזה יעסקו כל הצדיקים והמקובלים בעת שיבקשו להמשיך ישועות וניסים עבור שומעי לקחם וצאן מרעיתם.

והספר הנורא והקדוש הזה יכול ברגע אחד להיות שלך!

חשוב לדעת כי אין יהודי שמאורעות חייו ועתידו לא חקוקים בדברי הזוהר הקדוש.

רבי שמעון בר יוחאי בנבואתו צפה וראה את מאורעות חייו הפרטיים של כל איש ואשה, של כל נער ונערה, ושל כל משפחה ומשפחה.

ובתוך דבריו הקדושים המציא מזור ותעלה, ישועה ופלא, לכל מי אשר יזכה להיכנס בין בתרי הספר ולטעום מעץ החיים הגואל ומרפא, חובש וחומל, עוטף ומלטף, גואל ופודה, מציל ומושיע.

גם לך יש דף בזוהר הקדוש!

דף מיוחד העוסק במה שעובר עליך ואשר מסוגל לכל הישועות הזקוקים לך!

ואתה יכול בטלפון אחד וללא עלות כלל לגלות מהו הדף הזה!

עליך רק לחייג 03-309-66-00, ולבקש לשוחח עם מקובלי ישיבת "מתוק מדבש", אשר יקשיבו לרחשי לבך ויאתרו עבורך את הדף המיוחד העוסק בתיקונך ואשר מסוגל לכל הישועות שהנך זקוק להם.

ואם רק תרצה, הדף הזה יישא את שמך ויהיה שלך לנצח!

בהשתתפות סמלית, יופיע שמך כמזכרת עולם על דף הדף אותו בחרו משמים עבורך ועבור בני משפתך היקרים, לזכות באמצעותו לגאולה הפרטית ולגאולה הכללית.

אז למה אתה ממתין?!

ההזדמנות הזו נועדה ונוצרה עבורך! אל תתן לה לחמוק ממך! הצטרף אל האלפים ההופכים ברגעים אלו לשותפי הנצח של מפעל הפצת הזוהר הקדוש בכל הדורות.

חייג עכשיו: 03-309-66-00, ושוחח באופן אישי עם מקובלי "מתוק מדבש" על הדף הפרטי שלך.