בנט נפגש עם עבאס; הציונות הדתית: "צעד מסוכן וחסר אחריות"

    אבי רבינא No Comments on בנט נפגש עם עבאס; הציונות הדתית: "צעד מסוכן וחסר אחריות"

    יו"ר ימינה בנט החל המגעים עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס | בציונות הדתית תקפו: "בזמן שאנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין, בנט עשה צעד נוסף, מסוכן וחסר אחריות, לעבר הכשרה תקדימית של ממשלת שמאל שנשענת על מפלגות תומכות טרור ורוצחי ילדים והפיכת מדינת ישראל לתלויה בהם ונתונה לסחיטתם"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ויו"ר רע"מ, מנסור עבאס, נפגשו הבוקר (רביעי) בלשכתו של בנט בכנסת. על פי הודעת ימינה "השנים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי. הפגישה היתה טובה".

    במקביל, נפגשו היום יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ובכיר תקווה חדשה זאב אלקין.

    במפלגת ציונות הדתית תקפו את בנט על רקע המגעים עם עבאס: "לפני מספר חודשים נפתלי בנט וימינה יצאו לדרך חדשה כשמטרתם החלפת השלטון והקמת ממשלת שמאל בראשותם. מאז הם בקמפיין מיסוך מלא שקרים והאשמות, שנועד לטשטש את הפניית העורף שלהם למחנה הימין ולערכיו".

    "היום, בזמן שאנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין, בנט עשה צעד נוסף, מסוכן וחסר אחריות, לעבר הכשרה תקדימית של ממשלת שמאל שנשענת על מפלגות תומכות טרור ורוצחי ילדים והפיכת מדינת ישראל לתלויה בהם ונתונה לסחיטתם", אמרו במפלגה.

    בציונות הדתית קראו לסער ולבנט שלא להקים ממשלה עם השמאל: "גדעון ונפתלי, הימין לא יסלח לכם אם תמכרו את מדינת ישראל לאויביה בשביל אינטרסים קטנים ואגו גדול. אתם תיזכרו לדיראון עולם. חיזרו בכם ובואו נקים ממשלת ימין".



    0 תגובות