פרוש: "בחירות חמישיות זה התסריט הכי רחוק כרגע"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרוש: "בחירות חמישיות זה התסריט הכי רחוק כרגע"

    סגן השר מאיר פרוש בריאיון לקול חי: "אם אני צריך לדרג את המצב – אז הדבר הכי רחוק שיכול לקרות זה בחירות חמישיות. יש כל מיני אפשרויות של ממשלות שונות אבל כולם יעשו הכל כדי שלא נגיע לעוד בחירות. לא יודע להגיד לך איזו ממשלה כן תקום"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש מתייחס למצב הסבוך בנושא מינויו שר משפטים ואומר בשיחה עם קול חי: "אני לא שמח על המצב אבל אני כן על העובדה שהנושא של בית המשפט נהפך אצל עוד ועוד חלקים בעם כלא דבר שכל כך קדוש. כשהיינו מדברים על כך לפני 10 שנים אמרנו את זה בפחד. לא יכולנו להגיד את זה בכלי התקשורת הכלליים".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר פרוש: "היום זה לא דבר מאוס ומוקצה – כבר יש מקום לדיון. יותר חלקים בעם מבינים היום שאסור שלבג"ץ יהיה את השלטון הבלעדי".

    ביחס למצב הפוליטי, אמר סגן השר: "אם אני צריך לדרג את המצב – אז הדבר הכי רחוק שיכול לקרות זה בחירות חמישיות. יש כל מיני אפשרויות של ממשלות שונות אבל כולם יעשו הכל כדי שלא נגיע לעוד בחירות. לא יודע להגיד לך איזו ממשלה כן תקום". פרוש הוסיף: "אנחנו לא צריכים לגרום שיהיו עוד בחירות. אין שום סיבה לזה. הציבור מעדיף שתהיה ממשלה כלשהי והעיקר לא בחירות".



    0 תגובות