תאונה קטלנית בכביש 40 בצומת שרה: הרוג ושני פצועים קל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונה קטלנית בכביש 40 בצומת שרה: הרוג ושני פצועים קל

    פראמדיקית של מד"א חני חזני סיפרה על התאונה הקשה: "מדובר בתאונת חזית אחור קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב הפרטי היה מעוך לגמרי והנוסע שישב ליד הנהג נלכד במושב"

    צילום: כבאות והצלה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת דרכים קטלנית אירעה הערב (שלישי) בין משאית לרכב בכביש 40 ממחלף שרה לכיוון צפון. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה קבעו את מותו של גבר כבן 40 והעניקו במקום טיפול רפואי ל 2 פצועים במצב קל שפונו לבית החולים.

    בתחילת האירוע הוזעקו שלושה צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ב"ש שהוזנקו למקום זיהו תאונת דרכים קשה, כשברכב הפרטי ישנו לכוד. לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכבות באמצעות כלים הידראוליים יעודיים כדי לחלץ את הלכוד. לוחמי האש העבירו את הלכוד לכוחות הרפואה שנאלצו לקבוע את מותו של הלכוד במקום.

    פראמדיקים של מד"א חני חזני סיפרה: "מדובר בתאונת חזית אחור קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב הפרטי היה מעוך לגמרי והנוסע שישב ליד הנהג נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית".

    עוד הוסיפה, "במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה של הנוסע הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני הנהגים של המשאית והרכב שנפגעו קל התהלכו בזירה וטופלו במקום".



    0 תגובות