לפיד: "נתניהו חייב ללכת"; זוהר: "מנדלבליט מתואם עם גנץ"

    איתי גדסי No Comments on לפיד: "נתניהו חייב ללכת"; זוהר: "מנדלבליט מתואם עם גנץ"

    התגובות למינוי השר אופיר אקוניס לשר המשפטיםן בישיבת הממשלה. יו"ר העבודה מיכאלי: "שבנט וסער יספרו לנו עוד קצת כמה אכפת להם ממשרד המשפטים". בנט: "מדינת ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה"

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החלטת הממשלה שלא לאשר את מינוי של בני גנץ לשר המשפטים ומינתה את אופיר אקוניס לשר המשפטים, המערכת הפוליטית סוערת מימין ומשמאל. בתווך היועמ"ש טוען כי ההצבעה לא חוקית ומבקש לפסול את ההחלטה.

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ כתב בתגובה: "‏אדוני היועמ"ש, אביחי, אל תדאג. קצת סבלנות. אוטוטו נפתלי ואיילת מקימים את 'ממשלת השינוי'. ואתה תחזור להיות ראש הממשלה האמיתי".

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה לאירועים: "כל מי שהעלה בדעתו אפילו לרגע לחתום על הסכם כלשהו עם נתניהו, קיבל תזכורת שאין שום סיכוי שהוא ימלא את חלקו בשום הסכם. אם היה מי שעוד חשב שנתניהו צריך לשבת ליד שולחן הממשלה – היום הוא קיבל תזכורת שהוא חייב כבר ללכת".

    יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה: "‏אנו עדים להתנהלות כוחנית של מנדבליט בתאום מלא עם גנץ וכחול לבן, מדהים שהם אפילו לא מנסים להסתיר את זה.
    הם איבדו כל רסן תוך התעלמות מרצון העם".

    זוהר הוסיף, "אני מציע לכל אבירי השלטון להפסיק לאיים עלינו עם בג"ץ, מדינת ישראל היא דמוקרטיה שמתנהלת בהתאם לרצון הרוב ולא על פי גחמותיו של היועמ"ש".

    יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בתגובה להצבעה על תיק המשפטים בישיבת הממשלה: "שבנט וסער יספרו לנו עוד קצת כמה אכפת להם ממשרד המשפטים, כשהם הופכים כל אבן כדי להשאיר את שלטונו של האיש שעושה בדיחה מחרידה מהתיק החשוב הזה. למי שאכפת ממדינת ישראל אסור לנהל מו"מ עם נתניהו. הוא חייב ללכת ואנחנו חייבות וחייבים להקים ממשלה שתתקן את הכאוס שהוא יצר".

    יו"ר ימינה, נפתלי בנט אמר בתגובה, "מדינת ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה. אין לנו מדינה אחרת. אני קורא לכולם להבין את גודל הרגע, להתעשת ולגלות אחריות לאומית. מדינת ישראל חייבת בדחיפות ממשלה מתפקדת ויציבה".



    0 תגובות