תעודת הצטיינות מרשות המסים לבוגרת הקמפוס החרדי אונו

    עפר גדנקן No Comments on תעודת הצטיינות מרשות המסים לבוגרת הקמפוס החרדי אונו

    תעודת גמול הצטיינות מרשות המסים הוענקה לרו"ח ועו"ד אושרה דנוך – בוגרת הקמפוס החרדי אונו, מנהלת מוקד המידע והסיוע הארצי למענק השתתפות בהוצאות קבועות בשל ההשפעה הכלכלית של נגיף הקורונה

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבועיים זכתה רו"ח ועו"ד הגברת אושרה דנוך בתעודת הצטיינות מטעם הנהלת רשות המסים בירושלים על פועלה המסור והרב בעבודתה. בתעודה נרשם כי תעודת ההצטיינות ניתנת על היוזמה, החריצות, התרומה וההצטיינות בעבודה לקידום יעדי רשות המסים.

    בעקבות משבר הקורונה בשנה החולפת, אושרה גוייסה מלשכת סמנכ"ל בכיר מיסוי מקרקעין לטובת ניהול מוקד הסיוע לעסקים, אשר סייע והנגיש מידע לבעלי עסקים שהיו זכאים למענקים בעד השתתפות בהוצאות קבועות. נציין כי לאושרה יש נסיון של למעלה מ 13 שנים בתחום המסים.  היא בוגרת הקמפוס החרדי אונו, שם סיימה בהצטיינות יתרה תואר ראשון במשפטים.

    "השנה האחרונה שעברה על בעלי עסקים רבים בישראל היתה קשה. רבים מהם איבדו חלק ניכר מהכנסותיהם ונאלצו להתמודד עם הוצאות קבועות גדולות בעסקיהם, מה שיכול היה להביא לקריסה טוטאלית של העסק" מספרת אושרה דנוך, "ברשות המסים התגייסו לטיפול בחלוקת המענקים לעסקים ואף העמידו לטובת העניין מוקד סיוע ארצי  אשר נתן  מידע על הזכאות למענקים וסייע להגיש מאות אלפי בקשות. עד היום חולקו מענקים בסכום כולל של  מעל ל 11 מיליארד ש"ח.

    בקרן הפיצויים ברשות המסים, עבדנו לילות כימים על מנת לטפל בכל הבקשות ולהעביר את כספי המענקים לזכאים להם ואני מודה על הזכות הגדולה שניתנה לי לקחת חלק במערך סיוע חשוב זה".

    בימים אלו ניתן עדיין להגיש בקשות למענק. לבירורים וקבלת מידע ניתן לפנות למוקד הטלפוני של רשות המסים במספר 4954* בשלוחה 9, בימים א-ה בין השעות 08:15-



    0 תגובות