הקמח אופה את ההבדל

    עפר גדנקן No Comments on הקמח אופה את ההבדל

    קמח רובינפלד בטכנולוגית ייצור ייחודית למאפים אוריריים, בריאים וטעימים יותר

    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק שתחום האפייה הביתית צבר תאוצה בשנה האחרונה והפך לחלק מהותי משגרת החיים – יותר ויותר משפחות התחילו לצרוך מאפים מהמטבח הביתי, וריח חלומי של חלות המתפזר בבית לקראת שבת הפך לעניין שבשגרה.

    כיום כולם כבר יודעים כי לאיכות הקמח ישנה השפעה ברורה על תהליך האפיה, על הטעם ועל האיכות. כתוצאה מכך, הביקוש לקמח איכותי ומשובח המפיק מאפים מנצחים- גדל פלאים.

    במקביל למגמת האפיה ביתית ההולכת וצוברת תאוצה, גם השאיפה לקידום אורח חיים בריא במשפחה עלתה. מגמה זו מעודדת משמעותית את צריכת הקמחים המלאים. קמחים מלאים מומלצים לשילוב בתזונה משפחתית מאוזנת, אך יחד עם זאת קמחים מלאים מתנהגים אחרת באפיה ולעיתים הופכים את המאפים לפחות אווריריים וטעימים. כאן נכנס לתמונה המותג רובינפלד שמציע מגוון קמחים מלאים עם ערכים תזונתיים מוספים ומיוצר בטכנולוגית ייצור ייחודית שהופכת את המאפים לאווריריים וטעימים יותר.

    סדרת הקמחים האיכותיים של רובינפלד כוללת מגוון קמחים לבנים ומלאים, וגם את הלהיט של השנים האחרונות בעולם האפיה הבריאה – קמח כוסמין 80%. השימוש בקמח 80% של רובינפלד מספק פתרון מצוין ותוצאה טעימה ובעלת מרקם ייחודי. הקמח נעים, עדין, ונוח לשימוש בתהליך האפיה וכמובן התוצאה נפלאה.

    בכשרות בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ונקודות מכירה נבחרות.



    0 תגובות