גפני מונה ליו"ר זמני של וועדת הכספים: "מקבל את התפקיד בדחילו ורחימו"

    איתי גדסי No Comments on גפני מונה ליו"ר זמני של וועדת הכספים: "מקבל את התפקיד בדחילו ורחימו"

    יו"ר הכנסת בירך על בחירתו של ח"כ משה גפני ליו"ר הוועדה ואמר, "אתה זוכה להערכה עצומה ולא סוד שנבחרת בתמיכה גם של מי שלא נמנה איתך באותו גוש פוליטי"

    צילום: דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים הזמנית התכנסה היום (שני) ואישרה את הצעת הוועדה המסדרת ובחרה הערב בח"כ משה גפני לכהן כיו"ר ועדת הכספים הזמנית.

    יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני אמר לאחר בחירתו: "אני מצטער שבאופן כל כך תכוף אנחנו צריכים למנות ועדות, זו מציאות מאוד קשה, נשתדל להמשיך בנוהג של הוועדה שפועלת מקצועית ומשתדלת שפחות תהייה קואליציה ואופוזיציה, ויותר לגופו של עניין. אני מקווה שגם הפעם זה יהיה, אני מקבל את התפקיד בדחילו ורחימו, אני יודע שרבים מסתכלים על מה שקורה בוועדה הזו ונשתדל לעשות את העבודה באופן המיטבי ביותר".

    יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ מיקי זוהר: "אני גאה שזו הפעם השנייה שאני נמצא במינוי שלך, אני מקווה שלא תהייה פעם שלישית כי לא אני אצטרך לעשות זאת, אלא אחרים אצלנו בליכוד, שנמצא עצמנו במצב הטוב ביותר בהנהגת ישראל, אבל גם אם לא, נמשיך לשרת נאמנה".

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין אמר: "בימים הסוערים והלא פשוטים האלה של החוסר יציבות, זו הקלה לראות מקום אחד שהיציבות נשמרת, ולראות אותך שב למקומך, אני יכול להביע תקווה שגם העניין הזמני יבוא על פתרונו, אתה זוכה להערכה עצומה ולא סוד שנבחרת בתמיכה גם של מי שלא נמנה איתך באותו גוש פוליטי".

    חברי הוועדה הזמנית לצד יו"ר הוועדה הינם: חברי הכנסת אופיר כץ (הליכוד), אתי עטייה (הליכוד), קטי שטרית (הליכוד), מיקי לוי (יש עתיד), יואב סגלוביץ (יש עתיד), בצלאל סמוטריץ (הציונות הדתית), אורית מלכה סטרוק (הציונות הדתית), ינון אזולאי (ש"ס), ניר אורבך (ימינה), אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) , יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה), עודד פורר (ישראל ביתנו), עיסאווי פריג' (מרצ),יעל רון בן משה (כחול לבן), גלעד קריב (עבודה), וכן ח"כ אחד מסיעת רע"מ אשר שמו טרם נמסר.



    0 תגובות