לקראת עונת החתונות: מגוון מסגרות לחתנים ולכלות

    עפר גדנקן No Comments on לקראת עונת החתונות: מגוון מסגרות לחתנים ולכלות
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת תחילתה של עונת החתונות, רשת המשקפיים המובילה עינית מציעה לכם להתחדש ממלאי המסגרות הרחב ומשירות אישי בכל אחד מסניפי הרשת. עינית מציעה קולקציות נבחרות של מיטב הדגמים מהמותגים המובילים של עולם האופנה, אותם ניתן לרכוש בסניפים ברחבי הארץ תוך התאמה מקצועית, איכות מוקפדת ושירות ללא פשרות.

    רשת עינית מעמידה לרשותכם אופטומטריסטים מקצועיים להתאמה מושלמת של העדשות, ומעטפת מקיפה לבדיקות עיניים ופתרונות מתקדמים לראייה. חתנים, כלות ובני משפחותיהם, יכולים להתחדש עם משקפיים איכותיות לקראת האירוע החשוב בחייהם וליהנות משפע של אפשרויות ומסגרות עדכניות של המעצבים הגדולים.

    ברשת עינית תוכלו להתחדש גם עם משקפיים לכל המשפחה – עם מגוון מסגרות לילדים, נערים, מבוגרים, עדשות מולטיפוקל בהתאמה אישית ומגוון גדול של משקפי שמש איכותיים ועדשות שקופות המתכהות ביציאה לשמש. בסניפי הרשת תמצאו את כל מה שצריך כדי לשמור על העיניים שלכם בצורה המקצועית, האיכותית והמותאמת ביותר לצרכים האישיים.

    מומחי עינית הינם בעלי ניסיון בהתאמה מושלמת של משקפיים לנתונים האישיים, ומסגרות בהתאם לטעם האישי. בעינית תוכלו למצוא מלאי רחב של סוגי מסגרות, מסוגים שונים ובאיכות ללא פשרות. המבחר הרחב שמעניק מרחב בחירה מגוון עד למציאת המסגרת המתאימה, השירות האישי וההקפדה על מקצועיות, מציבים את עינית במקום הראשון וכבחירה המועדפת על חתנים וכלות.

    סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.

     



    0 תגובות