הפורעים הערבים ממשיכים להרים ראש; דיכטר: "דם יהודי אינו הפקר"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הפורעים הערבים ממשיכים להרים ראש; דיכטר: "דם יהודי אינו הפקר"

    נמשכות ההתפרעויות של פורעים ומחבלים ערבים כנגד כוחתינו בבירה במספר מוקדים: במחסום קלנדיה כמאה פורעים ערבים השליכו אבנים ובקבוקי תבערה נגד כוחותינו | תיעוד

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שבת) ממשיכים ההתפרעויות של הפורעים הערבים בשער שכם ובקומות נוספים בעיר. לוחמי משמר הגבול פועלים כעת אל מול כמאה מתפרעים שמיידים בקבוקי תבערה, אבנים ויורים זיקוקים לעבר מתחם מעבר קלנדיה. הלוחמים משיבים בשימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

    בנוסף, כוחות משטרה ומג"ב החלו בפיזור עשרות מתפרעים סמוך למערת צדקיהו, מזרחית לשער שכם, לאחר שיודו לעבר הכוחות אבנים וחפצים.

    כוחות המשטרה פועלים במקום תוך שימוש באמצעים על מנת להשיב את הסדר ולפזר את אותם מתפרעים.

    כמו כן, בעקבות אירוע ברחוב דוד בירושלים במהלכו הותקף אדם תוך שהועף מראשו כובע שחבש, אותר החשוד (25) במעשה על ידי כוחות המשטרה והוא הועבר לחקירה.

    ראש עירית ירושלים משה ליאון פרסם הודעה הערב על רקע התגברות הטרור: "לאור אירועי הימים האחרונים בירושלים קורא ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לכל הצדדים, להרגיע את הרוחות ולנהוג באחריות.
    ראש העיר הנחה את עיריית ירושלים להמשיך לעשות כל מה שביכולתנו ובסמכותנו כדי להביא להורדת הלהבות ולהשבת השלווה לעיר".

    עוד הוסיף, "ראש העיר, נמצא בקשר הדוק ותמידי עם משטרת ירושלים במטרה לסייע לה בכל משימותיה בבירה, כך גם עם הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים. מחר יכנס ליאון הערכת מצב יעודית עם נציגי שכונות העיר, מכל המגזרים, וגורמי הביטחון, לדון משותף במצב ולקבלת החלטות לביצוע".

    ראש השב״כ לשעבר, ח״כ אבי דיכטר כתב בעקבות הפרעות: "על שלושה פשעי עזה ועל ארבעה לא אשיבנו". בירושלים כמו ביפו, חבורה של חוליגנים ערבים מכים יהודי ברחוב ראשי, בתחבורה ציבורית, או בניסיון לינץ׳ כשמכוניתו נקלעת לחבורת ערבים צמאי דם יהודי.

    המחבלים הערבים עושים זאת לא רק בגלל שהוא נראה כיהודי, חובש כיפה וציציות, אלא בעיקר משום שהפחדנים עלובי הנפש הללו, מנצלים את העובדה שהיהודי בנחיתות מספרית.

    משטרת ישראל נדרשת להחזיר את ההרתעה ומיד. צה״ל אל מול מחבלים עזתים, המשגרים רקטות, חייב לעשות זאת מול עזה. דם יהודי לא יהיה הפקר".



    0 תגובות