שר החוץ: "זו מחוייבות של כולנו להתמודד עם משבר האקלים"

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ: "זו מחוייבות של כולנו להתמודד עם משבר האקלים"

    שר החוץ גבי אשכנזי: "העולם מתמודד כיום עם משבר אקלימי וסביבתי חסר תקדים. זוהי מחוייבות של כולנו להתמודד עם המשבר לטובת מליארדים ברחבי העולם, ולטובת ילדנו ונכדנו. שינוי אקלים וקיימות הם נושאי ליבה של משרד החוץ, אנו עובדים ליישם ולתרום ליעדים הסביבתיים של האו"ם"

    שר החוץ גבי אשכנזי צילום: פלאש90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי פתח היום את אירוע "יום כדור הארץ" במשרד החוץ. לאירוע, הראשון מסוגו, שלחו ברכות גם שר החוץ של גרמניה, הייקו מאס, מזכ"ל האו"ם לשעבר, באן קי מון, השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל והשר לאיכות הסביבה הקפריסאי ועוד.

    האירוע ששודר בשידור חי לרחבי העולם, אורגן ע"י צוות המשימה לקידום אג'נדות גלובליות שהוקם לאחרונה במשרד החוץ, כחלק החלטת שר החוץ להפוך את הנושא למרכזי יותר בעשייה הדיפלומטית.

    במהלך הערב, השיק שר החוץ אשכנזי תערוכה וירטואלית של 15 חברות טכנולוגיה ישראליות הנותנות מענה לבעיות סביבתיות. כמו כן, הציג פעילויות שביצעו 83 מנציגויות ישראל בעולם לרגל יום כדור הארץ ובהן פעילות חברתית, נטיעות עצים, ניקיון חופים, סמינרים מקצועיים וקידום טכנולוגיות ישראליות המשיקות לסביבה, אנרגיה ירוקה ומים.

    במטרה לחבר את הדור הצעיר לאג'נדה הגלובלית, הוזמנו "השגרירים הצעירים" של המרכז למנהיגות צעירה מתוכנית "מנהיגות חוצת גבולות" להכין אתגר לרשת שמעודד מיחזור בגדים אותו הציגו במהלך הערב.

    האירוע הינו חלק מהתאמת יעדי הליבה של משרד החוץ לשינויים הגלובליים ולסדר היום הבינ"ל. צוות משימה שהוקם במשרד בראשות הסמנכ"לית עליזה בן נון יוביל שורה של פעילויות בתחום האג'נדה הגלובלית במטרה להפוך את מדינת ישראל לשחקן מרכזי ומוביל בתחום ולקדם טכנולוגיות ישראליות ירוקות.

    בנוסף פועל השגריר גדעון בכר המשמש כשליח מיוחד לשינוי אקלים וקיימות לקידום שיתופי פעולה בינ"ל בנושאים אלו.

    שר החוץ גבי אשכנזי: "ישראל היא מובילה עולמית בתחום חדשנות אקלים, ומשתפת פעולה עם איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, ירדן, מצרים והפלשתינים בפרויקטים שונים בתחום השמירה על הסביבה".



    0 תגובות