צפו: הוועידה המרכזית לסיכום שבוע ההייטק החרדי

    אתר קול חי No Comments on צפו: הוועידה המרכזית לסיכום שבוע ההייטק החרדי

    בכירי עולם ההייטק והפוליטיקאים באירוע הסיום של "שבוע ההייטק החרדי", בהפקה טכנולוגית חדשנית | בהשתתפות גדולי היזמים והמשקיעים, בכירי הענק, והמשפיעים בעולם ההייטק החרדי והעולמי | אל תפספסו

    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; אנחנו לא ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום שבוע מרתק שבו נחשפו מאות אלפי המאזינים לעולם ההייטק בדגש על זה החרדי, הערב התקיים אירוע הסיום לשבוע ההייטק החרדי. האירוע הועבר בשידור חי מהיכל גולדה בפ"ת. במשך שלוש שעות השתתפו בוועידה בכירי עולם ההייטק. את הפאנל המרכזי בשעה 19:00 הנחה איש התקשורת אבי מימרן והועברו בו ברכותיהם של יו"ר הכנסת יריב לוין, שר האוצר ישראל כץ, שר החינוך יואב גלנט ועוד.

    באירוע התארח ח"כ נפתלי בנט , יו"ר ימינה בראיון מיוחד על מהפכת ההייטק הישראלי שהוביל בשנות עשייתו בעולם ההייטק.

    בנוסף, סגן שר התחבורה אורי מקלב ויו״ר ועדת הכלכלה ח״כ יעקב מרגי התארחו באולפן לשיחה על התפתחות ההייטק החרדי וחיבור הכנסת והממשלה להייטק.

    דודי דרור מנכ״ל חברת המחקר ׳אסקריא׳ חשף באולפן סקר מקצועי מקיף בו ייחשפו נתונים מרתקים על תעסוקת חרדים בהייטק בהשפעת הקורונה.

    מנכ"ל ומייסד קמא טק משה פרידמן חשף בשידור את תוצאות הסקר הראשון מסוגו על עולם ההייטק החרדי ורשימת 10 יזמי ההייטק החרדים הגדולים בעולם.

    בנוסף לכך התקיים פאנל מיוחד על סיפורי ההצלחה הגדולים של ההייטק החרדי בהשתתפות, יוני לוקסנברג, מנכ"ל אלמנטור, משה מורגנשטרן, מנמ"ר ומשנה למנכ״ל חברת מנורה מבטחים, ד"ר רוני אוחיון, מייסד שותף בחברת לייביו, ודרייביו ושמחה נוימרק, מייסד שותף ומנכ״ל וייל.

    פאנל נוסף של בכירי ההייטק בישראל על שילוב חרדים התקיים בהשתתפות חמי פרס, מייסד שותף, ומנהל כללי קרן פיטנגו, יו״ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות. אדיב ברוך, יו״ר מכון היצוא. אורן שגיא, מנכ״ל סיסקו ישראל. גדעון קופרמן, מנכ״ל בראשית. הפאנל יתקיים בהנחיית  אריאל ברמן ומנחה אורח יהיה משה פרידמן, מייסד קמא-טק.

    שבוע ההייטק החרדי בקול חי התקיים בצל מגמת העלייה המתמדת של שוק ההייטק החרדי. רבים מאד מקרב הציבור החרדי אשר יצאו בברכת הרבנים לשוק העבודה, מתפרנסים בכבוד בתחום היזמות ומסלולים רבים ומותאמים כמו גם מקומות עבודה המתאימים לציבור שומרי התורה והמצוות, מצויים בפריחה.

    בענף ההייטק ניכרת השתלבות גוברת והולכת של חרדים, הן כשכירים בחברות גדולות בינלאומיות והן בתחום היזמות והסטארטאפים. המדינה מצידה מעודדת אף היא את תחום ההייטק החרדי, ובשילוב מרכיבים אלו, צומח התחום ורבים מבקשים להמשיך ולהשתלב בתעשייה.

    במהלך שבוע ההייטק ששודר בקול חי הועברו מגוון תכנים מרתקים, ראיונות ופאנלים.

    בשידורים נסקרו התוכניות הממשלתיות בתחום, דיון על שיפור שכר הנשים החרדיות, עולם הסטארטאפים החרדי, היכרות עם החברות הגדולות במשק שמגייסות חרדים, דיון מומחים על תחומי העתיד של ההייטק, סיפורי הצלחה של ההייטק החרדי, סדרה של ראיונות עומק עם בכירי ההייטק הישראלי ועם בכירי ההייטק החרדי ועוד.

    מי שנתנו חסות לשבוע המיוחד היו בין היתר חברת גוגל, חברת מיקרוסופט, רשות החדשנות, מכון הייצוא, המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק של הג'וינט ומשרד העבודה, ועוד.

    מגיש: אריאל ברמן

    מגיש אורח: משה פרידמן

    עורכת ומנהלת הפקה: יעל צייטלין

    עורכת משנה: אסתי הרשקוביץ'

    טכנאים: אורי כהן, אברהם יסחקוב, שימי ברוורמן

    הפקה וסיוע: שימי וורקר

    צילום: רואים את הקולות – אסף קליין, 

    ניתוב: אלקנה קליין



    0 תגובות