הכנסת אורחים רשב"י יחלק מאות אלפי מנות, כריכים ובקבוקי שתייה לעולים למירון

    עפר גדנקן No Comments on הכנסת אורחים רשב"י יחלק מאות אלפי מנות, כריכים ובקבוקי שתייה לעולים למירון

    בגוף המרכזי הפועל במירון למעלה מ-60 שנה "הכנסת אורחים רשב"י" נערכים לארח את רבבות המתפללים בציון הקדוש במירון # מוקד תפילות מיוחד שיעביר את השמות היישר לפתח המערה # כל הפרטים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במקביל לפרסום מתווה מגן ישראל ופרויקטור הקורונה נחמן אש להילולת הרשב"י במירון, נערכים בהכנסת אורחים רשב"י, הגוף המרכזי הפועל במירון למעלה מ-60 שנה לחלק אוכל ושתייה בהתאם להנחיות.

     

    מאות אלפי מנות אוכל סגורות וארוזות יחד עם מאות אלפי כריכים ובקבוקי שתייה קרים לרבבות העולים למירון אשר יגיעו מכל רחבי הארץ ביום ההילולה של הרשב"י במירון.

     

    בימים האחרונים, פנו ראשי "הכנסת אורחים רשב"י" במירון, אשר במסגרת מסורת של עשרות שנים מאכילים את רבבות העולים במירון כל השנה ובל"ג בעומר בפרט, לשרי הממשלה ולנציגים החרדים בכנסת על מנת לפתור את סוגיית ההסעדה של העולים להר מירון ביום ההילולה.

     

    במקביל, הוקם מוקד תפילה מיוחד שיפעל במשך כל השבוע הקרוב וגם ביום ל"ג בעומר עצמו, ויעביר שמות לתפילה היישר לפתח המערה בציון הרשב"י הקדוש במירון כדי שכל אחד יוכל לפעול לכל הישועות והזכרת שמו לתפילה ולברכה. מספר הטלפון של המוקד: 1800-36-18-18

    הרב אליעזר קרלבך, מנהל הכנסת אורחים רשב"י במירון מספר כי "כבר מפסח מתקשרים למוקד התפילה לבקש להזכיר שמות, אנשים מכל קצוות העולם אשר לא יוכלו להגיע השנה בגלל המגבלות וגם עם ישראל אשר לא יוכל להגיע אל תוך הציון הקדוש בגלל המגבלות – כולם יוכלו להעביר את השמות לתפילה במוקד המיוחד ויוזכרו אחד אחד על ידי הרבנים שליט"א בפתח המערה הקדוש".

    יו"ר הכנסת אורחים רשב"י הרב יעקב פרלמוטר: "עדיף מעט מלא כלום – אנחנו נערכים בהתאם להנחיות לארח את רבבות העולים, במנות אוכל סגורות וארוזות לפי הכללים וניתן מענה לציבור הקדוש אשר מגיע מכל הארץ להתפלל אצל הצדיק, יש לנו את הזכות להאכיל את עם ישראל".



    0 תגובות