יד לאחים בלם פעילות מיסיונרית נרחבת

    ארי טננבוים No Comments on יד לאחים בלם פעילות מיסיונרית נרחבת

    המיסיונרים פשטו על מוקדים שונים הומי אדם אך פעילי יד לאחים שנערכו לכך מבעוד מועד חשפו אותם ואת זהותם והביאו לסילוקם בבושת פנים בידי המון העם שהביע שאט נפש ממרשיעי הברית | הפרטים המלאים

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיסיונרים מכת "היהודים המשיחיים" פשטו בימי חמישי ושישי האחרונים על פארקים מרכזיים בגוש דן ובאתרי תיירות בצפון, בניסיון לנצל את חופשת יום העצמאות כדי להטיף ליהודים להמיר את דתם לנצרות אך נבלמו על ידי אנשי יד לאחים שהתארגנו מבעוד מועד.

    תחילתו של גל הפעילות המיסיונרית האחרונה החל כבר בימי חול המועד פסח, אז הגיעו ליד לאחים מאות פניות ממטיילים שביקרו באתרי תיירות בגליל ובגולן על מיסיונרים שמסתובבים בינות למטיילים ומטרידים אותם וכן על חומרים מיסיונרים שהושארו על רכבים שחנו בפתחם. מתנדבי יד לאחים בצפון יצאו מידית לאותם מקומות, איתרו את המיסיונרים והזהירו את העוברים והשבים מפניהם.

    תחקיר מדויק שנערך ביד לאחים העלה כי בכל המקרים הייתה זו פעילות של המיסיונר אנדרו לואיס ששמו ופעילותו מוכרים היטב לארגון כאחד המיסיונרים הבכירים והפעילים ביותר בישראל. לואיס, שגורש לפני שנה מיישובו, בעקבות פעילות הסברה מאומצת של יד לאחים הוריד פרופיל לתקופה מסוימת ועתה לאחר שהתמקם מחדש החל לפעול שוב.

    במחלקה למאבק במיסיון של הארגון העריכו מראש כי המיסיונרים ינסו לנצל גם את חופשת יום העצמאות שבה מיליוני אזרחים יוצאים לטייל והחליטו להתכונן אליה מבעוד מועד. פעילי ומתנדבי הארגון הוכנסו לכוננות מפני אפשרות שכזו.

    ההכנה המוקדמת התבררה כנכונה ופעילי הארגון שנפרשו היטב במקומות מועדים לפעילות מיסיונרית, הצליחו להגיע במהירות לכל מקום שנקראו אליו – הן בצפון והן בפארקים בתל-אביב וברמת גן – ולהביא לסילוקם של המיסיונרים בדרכים לגיטימיות שהבהירו לעוברים ולשבים מי הם מסבירי הפנים הפונים אליהם עם דברי הסברה הרסניים ומהי מטרתם האפלה.

    ביד לאחים אישרו את הדברים וציינו בהתרגשות כי "למרות ימים של קיטוב בעם, שמחנו לקבל תגובות חמות גם מיהודים שאינם שומרי תורה ומצוות שנחשפו לפעילותנו ותמכו בה תוך שהם מביעים שאט נפש מהפעילות המיסיונרית".



    0 תגובות