גלנט תוקף את בנט: "אין לו לגיטימציה להיות ראה"מ, משנאה לא בונים מדינה"

    איתי גדסי No Comments on גלנט תוקף את בנט: "אין לו לגיטימציה להיות ראה"מ, משנאה לא בונים מדינה"

    שר החינוך יואב גלנט בוועידית התאגידים העירוניים, תוקף את כוונתו של ח"כ בנט להקים ממשלה לאחר כישלון הליכוד ואומר, "צריך להתעלות מעל השיקולים הפרסונליים ולהכיר בכך שהליכוד מוביל בפער"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך, חה"כ יואב גלנט תוקף היום (חמישי) את ח"כ נפתלי בנט כל כוונתו להים ממשלה עם לפיד ואומר, "על שנאה לא בונים מדינה, על תסכול לא בונים הנהגה. אין לבנט לגיטימציה להיות רוה"מ עם 7 מנדטים".

    גלנט הבהיר כי רק הליכוד יכול להקים ממשלה, "הליכוד קיבל 30 מנדטים וזו הכרעת הבוחר. יש מפלגות שבוחרות משיקולים אישיים של מנהיגיהם ללכת לכיוונים לא נכונים. צריך להתעלות מעל השיקולים הפרסונליים ולהכיר בכך שהליכוד מוביל בפער ניכר על פני המפלגות הבאות ושהגוש היחידי הוא גוש הימין".

    השר גלנט תקף את התנהלותו של ח"כ בנט שמונעת לטענתו משנאה, "כל מי שמנסה להפיל לא מציג אלטרנטיבה, רק לא את זה. על שנאה לא בונים מדינה, על תסכול לא בונים הנהגה. אנחנו באים ומוכיחים עשיה. אנחנו נמצאים בחזית העולמית והכל בהנהגת הליכוד ונתניהו כבר עשור".

    על האפשרות שבנט יהיה ראש ממשלה, אמר גלנט, "אין לו לגיטימציה להיות ראש ממשלה אחרי שבכל סדרת בחירות, בסקר מתמשך של שנתיים קיבל 4-7 מנדטים. זה לא מקובל, לא מייצג את מה שהציבור רוצה ומי שישלם את המחיר אלו אזרחי ישראל. צריך להגיע למנגנון הכרעה".

    יואב לימור שאירח וראיין את השר גלנט בוועידת התאגידים העירוניים באילת, שאל לסיום: והיה ונתניהו הולך לנשיאות או מסיים? היו פה חיים ביבס וניר ברקת שרואים את עצמן ביום שאחרי. גלנט השיב, "אני מסרב לדון ב'והיה אם'. זה מחליש את הנהגת המדינה ופוגע. אזרחי ישראל קבעו ואני מאחורי נתניהו".



    0 תגובות