ד"ר אלרואי על הזן ההודי: "שילוב של כמה מוטציות שייתכן ויהיה עמיד"

    קובי פינקלר No Comments on ד"ר אלרואי על הזן ההודי: "שילוב של כמה מוטציות שייתכן ויהיה עמיד"

    ד"ר שרון אלרואי התארחה בוועידת התאגידים העירוניים והתייחסה לזן ההודי שמתחיל להתפשט בעולם, והעריכה בזהירות כי ייתכן והזן יהיה עמיד בפני החיסון בקרב מחלימים או מחוסנים

    חיסון נגד הקורונה | תמונת אילוסטרצייה צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרואי פרייס התייחסה היום (חמישי) למצב מגיפת הקורונה בוועידת התאגידים העירוניים באילת והבהירה, "זה לא מאחורינו. תסתכלו מה קורה בעולם. רוב מדינות העולם בצבע אדום. אך אנו כן במצב טוב מאד".

    על החששות שהועלו מהזן ההודי אמרה ד"ר שרון, "עוד לא יודעים לגבי הווריאנט ההודי. יש לו שילוב של כמה מוטציות שיתכן שמי שהתחסן או החלים הנוגדנים שלו לא יהיו עמידים בפני הווריאנט הזה. אזהרת המסע יצאה בעקבות עליה חדה ביותר במספר החולים במדינות אלה".

    על פתיחת נתב"ג לטיסות אמרה שרון אלרועי, "אנחנו יודעים לעשות ניהול סיכונים ולאפשר לאנשים לנסוע לאן שאפשר לנסוע. אנו פועלים לדירוג הסיכונים ויש מדינות שמאד בטוח לנסוע אליהן".

    ד"ר שרון הסבירה את אחת הבעיות הקשות שעולות במגיפה, "אחד האתגרים בשנה החולפת היתה ההבנה שיש תחלואה מיובאת ונלוות- אי הקפדה על בידוד, אנשים שלא באמת נכנסים לבידוד".

    על פתיחת כל מערכת החינוך אמרה, "כשהתחלואה עולה באופן כל כך משמעותי אין ברירה ונדרשים לפעולות מסוימות. לי כרופאה מאוד קשה לראות מוות מיותר אבל היה צריך שמערכת החינוך תנהל את זה אחרת כמו להקטין קבוצות למידה. אבל משם ועד לא ללמוד כלל בכיתה יש מנעד רחב שניתן לבחור מתוכו. אפשר היה לחשוב מחוץ לקופסה בכל מיני דרכים" ציינה שרון אלרואי.

    על כוונת האוצר לקצץ בתקנים במערכת הבריאות אמרה, "אני רק יכולה לומר שאני מקווה שלמדנו משהו מהשנה האחרונה. המגיפה חשפה את היכולות של בתי וקופות החולים אך גם חשפה כמה המערכת מורעבת" מסכמת דר' פרייס.



    0 תגובות