פייגלין תוקף את בנט: "הבוגדנות בבוחריו היא הנכס האחרון שנותר לו"

    איתי גדסי No Comments on פייגלין תוקף את בנט: "הבוגדנות בבוחריו היא הנכס האחרון שנותר לו"

    ח"כ לשעבר משה פייגלין עולה למתקפה כנגד יו"ר ימינה נפתלי בנט לאחר שהכריז כי אם הליכוד ייכשל יקים ממשלת אחדות, ואומר כי התקשורת הכתירה את "הבדיחה הזאת כאופציה לגיטימית, משום שהיא הבינה שרק בנט מסוגל לרמה כזו של יריקה בפרצופם של בוחריו"

    צילום: פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט כי אם הליכוד ייכשל בהרכבת הממשלה הוא יפעל להקמת ממשלת אחדות והתעלם מדרישת נתניהו לבחירות בזק רק לראשות הממשלה, ח"כ לשעבר משה פייגלין תוקף בחריפות את ח"כ בנט וכותב, "ניסיתי לא להתייחס לפוליטיקה, אבל הבוקר אני לא מצליח להתאפק".

    פייגלין פותח ושואל, "מהו הנכס, שבזכותו יו"ר מפלגה קטנה (פחות מרבע הליכוד), מפלגה שהכריזה על עצמה שהיא ימינה למפלגת השלטון הלאומית והתחייבה ללכת עם נתניהו,
    מנהל עכשיו מו"מ על רוטציה?".

    פייגלין ממשיך ומקשה על בנט, "למה סער לא עושה זאת? למה לא ליברמן? הרי כולם ימניים לא? ל"נכס" הזה יש שם קל ברור ופשוט. בוגדנות" מאשים פייגלין בחריפות.

    פייגלין טוען כי הכל עניין של ניפוח תקשורתי, "התקשורת הכתירה את הבדיחה הזו – ראש ממשלה עם 7 מנדטים – כאופציה רלוונטית ולגטימית, רק מסיבה אחת, משום שהיא הבינה שרק בנט מסוגל לרמה כזו של יריקה בפרצופם של בוחריו".

    בסיום דבריו מסכם פייגלין כי "ליברמן וסער אינם כוס התה שלי, אבל הם מתנהגים עכשיו בדיוק כפי שהבטיחו לבוחריהם. בנט – בדיוק הפוך. הבוגדנות בבוחריו היא הנכס האחרון שנותר לו".



    0 תגובות