ח"כ מיכל וולדיגר בריאיון: "ההכשרה של עבאס תחזיר את השמאל לשלטון"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מיכל וולדיגר בריאיון: "ההכשרה של עבאס תחזיר את השמאל לשלטון"

    ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) בריאיון ל"מהדורה המרכזית", השיבה לדבריו של יו"ר יהדות התורה גפני כי המפלגות הדתיות מתנהלות כמו הסיקריקים בחורבן הבית, והסבירה את הנזק החמור שעלול להיווצר מהקמת ממשלה בתמיכת הערבים, "לכל הצעה חשובה הוא יתנגד ואז יסחוט אותנו"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) התראיינה הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן השיבה להאשמתו של ח"כ גפני כי מפלגות הציונות הדתית מתנהלות כמו הסיקריקים בחורבן המקדש, "צר לי על דבריו של הרב גפני" אמרה מיכל והוסיפה, "בשבילנו ובשביל עולם הישיבות בגלל זה, אנחנו לא רוצים להכניס את עבאס לממשלה, זה החובה שלנו" הבהירה.

    ח"כ וולדיגר הסבירה את המשימה הבלתי אפשרית של הקמת משלה בתמיכת הערבים, "הממשלה זה לא הצבעה אחת וזהו. כל נושא שנרצה לעלות, ההתיישבות, עולם הישיבות, הזהות היהודית והוא יתנגד ויסחוט אותנו, ולכן זה לא יחזיק מעמד. ואח"כ 20 שנה השלטון יישאר בידי השמאל כי הכשרנו את השותפות הערבית".

    ברע"מ טענו כי ההתנגדות לוועדה המסדרת הייתה בגלל "ההכפשות" של הציונות הדתית כלפיהם, וולדיגר השיבה להאשמות ואמרה, "מי שראה את בכירי המפלגה מבקרים מחבלים משוחררים. נאום אחד נאם עבאס בעברית, אבל יש נאומים אחרים בערבית שמדברים על תמיכה בטרור וביקור של משפחות מחבלים. זאת המציאות שאני רואה מול העיניים".

    על טרור הצעירים בירושלים אמרה וולדיגר, "היינו בשער שכם ושוחחנו עם הקצין הבכיר במקום. הבענו מחאה ודיברנו על כך בכנסת. חייבים לתת ביטחון לתושבים שלנו וצריך לפעול בכל חומרת הדין".

     



    0 תגובות