זוהר לפרקליטות: "תחת לחץ תקשורתי אתם נשברים ולא הולכים לפי הנתונים"

    איתי גדסי No Comments on זוהר לפרקליטות: "תחת לחץ תקשורתי אתם נשברים ולא הולכים לפי הנתונים"

    יו"ר הועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר התארח בועידת התאגידים העירוניים יחד עם בכירי הפרקליטות, ותקף את התנהלותם שחלקה בגלל לחץ תקשורתי ואמר, "אם הייתם מגלים אחריות ומנהיגות מצב הפרקליטות היה פחות גרוע"

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר התארח היום (רביעי) בוועידת התאגידים העירוניים בפאנל עם בכירי הפרקליטות והתייחס למשבר האמון החמור שנוצר בציבור במערכת המשפט לאורק משפט נתניהו ובכלל, "אחת המשימות שלנו זו עבודה משותפת להשיב את האמון במערכת המשפט, זו אבן יסוד בדמוקרטיה".

    זוהר האשים את הפרקליטות ואמר, "אני חושב שאתם חוטאים בכל פעם שמדובר באדם מפורסם ח"כ, שר, ראש עיר או זמר, כשהתקשורת מתערבת בהליך הפלילי בגלל שזה אדם מוכר – שם הנפילות שלכם. כשיש לחץ תקשורתי חזק על המערכת אתם נשברים ולא הולכים לפי הנתונים".

    זוהר הוסיף ותקף את הגשת כתב האישום כנגד נתניהו: "כתבי האישום נגד ראש הממשלה בתיק 4000 ובתיקים נוספים הוגשו רק בגלל הלחץ התקשורתי. אני חושב הלכה למעשה כשאתה שי (שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר) שיכנעת את מנדלבליט להגיש את כתב האישום, הופעלו עליו לחצים לא סבירים".

    בסיום דבריו אמר זוהר לבכירי הפרקליטות: "אם הייתם מגלים אחריות ומנהיגות מצב הפרקליטות היה פחות גרוע. תעשו את העבודה בצורה מקצועית ושקטה ואם תפנימו שאתם בהליך שהוא רגיש ציבורית – תפעלו ותשקלו בחוכמה כל דבר, תוכלו להשיב את אמון הציבור במערכת".



    0 תגובות