לאחר שתקף את ח"כ בן גביר: זעתרא מחד"ש יראה את הכנסת מבחוץ

    איתי גדסי No Comments on לאחר שתקף את ח"כ בן גביר: זעתרא מחד"ש יראה את הכנסת מבחוץ

    יו"ר הכנסת יריב לוין הורה על איסור כניסה למשכן הכנסת לחבר מועצת העיר חיפה מטען חד"ש רגא זעתרא, לאחר שתקף את ח"כ איתמר בן גביר במשכן הכנסת

    האיום כלפי עו"ד בן גביר
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגא זעתרה מחד"ש לא יכנס לתחומי כנסת ישראל, לאחר שתועד תוקף את ח"כ איתמר בן גביר בעת ליל הגשת הרשימות לכנסת. יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע היום (רביעי) כי זעתרה יישאר מחוץ לכנסת לתקופה בלתי מוגבלות .

    מדובר בהליך חריג שכן עד היום לא נאסר על אף אדם כניסה לכנסת באופן קבוע. כזכור בליל הגשת הרשימות תקף רגא זעתרה חבר מועצת העיר חיפה ומראשי ארגוני החרם בישראל את איתמר בן גביר באופן פיזי במשכן הכנסת. בעקבות כך הגיש בן גביר תלונה נגדו במשטרה .

    שי גליק מנכ"ל בצלמו פנה ליו"ר הכנסת למנוע ממנו כניסה לכנסת עד לבירור הדבר .ואכן באופן זמני הוקפאה כניסתו של זעתרה בכנסת.

    בתקופה האחרונה ביקש גליק ליו"ר הכנסת להשאיר את האיסור לתמיד. ואכן היום השיב יו"ר הכנסת שרגא זעתרה סרב לשתף פעולה עם קצין הכנסת ולענות לו על פרטי המקרה והוא לא יוכל יותר להיכנס לכנסת לתקופה בלתי מוגבלות.

    שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "העבריין זעתרה מפחד מבדיקה וחקירת אירוע התקיפה החמור ומסרב לשתף פעולה. טוב עשה יו"ר הכנסת שהורה על הרחקתו עד שיסכים לבוא לבירור המקרה. אני שמח ורגוע כאשר זעתרה בחוץ כי מקומו של זעתרה התוקפן הינה בכלא ולא בכנסת".



    0 תגובות