נתניהו מפעיל לחץ על ימינה לתמוך בבחירות ישירות

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מפעיל לחץ על ימינה לתמוך בבחירות ישירות

    ראש הממשלה מרכז מאמצים בגזרת ימינה שיתמכו בחוק הבחירה הישירה שעשוי לייצר הכרעה, ושולח את סמוטריץ' ואנשי יהדות התורה ללחוץ על בנט לתמוך בחוק

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    17:03
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on מרדכי שפירא בסינגל חדש לפסח: "נגילה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו מפעיל לחץ על יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' ועל אנשי יהדות התורה להצטרף ללחץ הפומבי של הליכוד וש"ס על יו"ר ימינה בנט לתמוך בחוק הבחירות האישיות. סמוטריץ' נוטה להסכים לבקשת נתניהו.

    בכיר בימינה צוטט הבוקר חושף את הדילמה של המפלגה בנוגע להצעת החוק: "הבטחנו לציבור שלא נתמוך בבחירות חמישיות, אז איך נסביר עכשיו שאנחנו תומכים בבחירות ישירות לראשות הממשלה? אנחנו מופתעים מעוצמת ההתקפות של נתניהו על בנט. הוא כבר לא פועל להקמת ממשלה בראשותו, כרגע הוא עובד להרוס את הקמת ממשלה בראשות בנט".

    ח"כ אופיר סופר (חבר סיעת הציונות הדתית ברשימת הליכוד) התייחס היום להצעת החוק והביע תמיכה: "אומרים שהעם בחר ימין ולא נתניהו – אז בואו נעלה את זה לבחירה. ממה החשש? גם אנשים אחרים מהימין יכולים להתמודד נגד נתניהו".

    ח"כ חיים ביטון (ש"ס) אמר בריאיון למהדורת הבוקר כאן בקול חי, כי "הבחירה הישירה זו הצעה טובה מאוד. דרעי הוא הוא האיש הכי מנוסה בגזרה והוא ראה כל כך הרבה קואליציות שנבנות ומתפרקות והוא הבין שכדי לפתור את המצב צריך בחירות ישירות".

    לדבריו "דרעי אומר שהוא בדק את זה ויש לזה רוב. לציבור נמאס מבחירות, יש שוני עצום בין בחירות ישירות לבחירות לכלל המפלגות. זה הרבה יותר פשוט. וההבדל הוא שאם תצא לבחירות חמישיות נגיע תוצאה. בחירות ישירות ישיגו הכרעה".



    0 תגובות