רעייתו של ח"כ זאב אלקין בריאיון: "הילדים שלי מפחדים לחזור הבית"

    אסתי פלד No Comments on רעייתו של ח"כ זאב אלקין בריאיון: "הילדים שלי מפחדים לחזור הבית"

    רעייתו של ח"כ זאב אלקין מספרת בריאיון ל"מהדורה המרכזית" על ההפגנות שהלכו והתגברו בתקופה האחרונה סביב ביתם, "בתקופה האחרונה ההפגנות הפכו לחוליגניות ובריוניות". מארינה פנתה למשטרה והגישה תלונה כנגד מארגן ההפגנות

    צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מארינה אלקין רעייתו של ח"כ זאב אלקין שחווה הפגנות סוערות מצד מפגיני ימין, כנגד האפשרות של הקמת ממשלת לפיד בתמיכת תקווה חדשה בה חבר השר לשעבר זאב אלקין, מארינה מספרת בריאיון כי ההפגנות כבר גלשו לפסים בריוניים כלפיה באופן אישי.

    מארינה מספרת כי הילדה שלי בת החמש חזרה מטיול בגינה, וראתה שאנשים צועקים על הוריה "בוגדים ופושעים". היא לא מבדילה בין מחנות בפוליטיקה. הדברים האלו בוודאי לא תורמים לשינוי עמדתנו.

    לאור האיומים וההפגנות אומרת מארינה, "פניתי למשטרה והגשתי תלונה, פניתי לביהמ"ש שייתן לי צו הגנה וצו הרחקה לאותם מפגינים, מקווה שביהמ"ש ייעתר לבקשתי".

    מארינה סיפרה על השינוי בבריונות בהפגנות, "יש כבר שנתיים של בלאגן פוליטי, אבל לאחרונה החלה קבוצה בריונית בהנהגת אדם אחד, זה לא הכרנו אף פעם, לא מבינים בכלל איך באים ולוקחים את המשפחה כבת ערובה. אנחנו לא צריכים לשלם שום מחיר בטח לא נפשי על כך".



    0 תגובות