שר הבריאות תוקף: "לא מתביישים ומודים שטעו אלה טוענים לבזבוזים"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות תוקף: "לא מתביישים ומודים שטעו אלה טוענים לבזבוזים"

    שר הבריאות אדלשטיין בישר על ההצלחה מול חברת "פייזר" על חוזה המשך רכישת מיליוני חיסונים נוספים ותקף את הטענות מצד גנץ על בזבוזי כספים ברכש החיסונים: "אין ולא היה שום בזבוז. החודש האחרון כיסה כל מה שרכשנו ומה שעוד נרצה לרכוש"

    אדלשטיין בהצהרה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין השתתף היום (שלישי) במסיבת עיתונאים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על רכש החיסונים וסיפר על העבודה הקשה להשגת המשך החיסונים: "הצוות של משרד הבריאות בסיוע משרדי ממשלה נוספים עבד לילות כימים להשגת ההסכמים. כשאנחנו חגגנו את ליל יום העצמאות, ישבו הצוותים, הם עבדו וניסחו את ההסכמים. התוצאות מדברות בעד עצמן".

    שר הבריאות סקר את ההישג העולמי, "ישראל מובילה בפער על כל המדינות בעולם מבחינת מבצע החיסונים. רואים זאת גם בשטח. המשק פתוח, אנשים נהנים מכמעט שגרה מלאה ואנחנו בודקים איך ניתן להקל עוד על האוכלוסייה".

    אדלשטיין תקף את גנץ ברמז ואמר: "מה שמעיב על השמחה בלבי זה כמה תדרוכים שראיתי היום של אותם גורמים שבחוסר אחריות ניסו לטרפד. לא רק שלא מתביישים ולא אומרים 'טעינו'. עכשיו יש עוד טענות שבהתנהגותם הם חסכו משהו ומנעו בזבוז".

    רדלשטיין הדף את ההתקפות על בזבוזי כספים בחיסונים, "בנושא רכש החיסונים, אין ולא היה שום בזבוז. החודש האחרון כיסה כל מה שרכשנו ומה שעוד נרצה לרכוש. לכן כבר לפני חודשים רבים ההנחיה שלי הייתה לא לשים את כל הביצים בסל אחד. כך עשינו".

    בסיום דבריו אמר שר הבריאות, "אני מבקש מהאזרחים שטרם התחסנו להגיע. מבצע החיסונים נמשך. לא מאוחר. תבואו. יש חיסונים. המדינה תמשיך לשגשג רק אם נהיה מחוסנים נגד קורונה".



    0 תגובות