רבני הציונות הדתית במכתב חיזוק לנתניהו: "תזכה להצליח להרכיב ממשלה"

    איתי גדסי No Comments on רבני הציונות הדתית במכתב חיזוק לנתניהו: "תזכה להצליח להרכיב ממשלה"

    הרבנים פנו במכתב גם לראשי מפלגות הימין, בניהם בנט וסער והפצירו בהם, "להתגבר על מחלוקות ומשקעי העבר, ולהצטרף לממשלת ימין יציבה וחזקה, לחיזוק הצביון היהודי של המדינה"

    נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על הקמת ממשלת ימין. מכתב חיזוק חתום על ידי עשרות רבנים נשלח היום (שלישי) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הודו לו על התמודדותו עם מגפת הקורונה, מאמציו להביא חיסונים והישגיו בתחומי מדיניות החוץ והכלכלה. במכתב קראו הרבנים לראשי מפלגות הימין להצטרף לממשלת ימין יציבה, בכדי לחזק את צביונה היהודי של מדינת ישראל.

    המכתב פתח בתיאור ההבדלים בין חג הפסח הקודם לתקופה הנוכחית "אשריך ואשרי כולנו, שלעומת פסח דאשתקד, בו היינו אפופים בצער עקב פרוץ המגיפה שהחשיכה את עינינו ועיני כל יושבי תבל, זכינו השנה בהנהגתך לחג שמח לכל עמנו, והננו רואים אור בקצה המנהרה".

    בהמשך הודו הרבנים לנתניהו "על שהיית שלוחו של ריבונו של עולם, יחד עם כל העושים במלאכת הקדש הזו, להילחם במגיפה בחכמה ובגבורה", וכן על מאמציו להביא חיסונים לעם ישראל כולו. "ההצלחה הזו מהווה דוגמה לעמי העולם בדאגה לרווחתם ושלומם של אזרחי ישראל, בערבות הדדית מופלאה המיוחדת לטבעם של ישראל. מה שלא הצליחה אף מדינה בעולם, הצליחה מדינתנו בהנהגתך".

    הרבנים בירכו את נתניהו כי "ד' יברך אותך על כל מה שעשית במסירות נפש בעד עם ישראל בעבר ובהווה, ויזכה אותך ואותנו להצליח במהרה להרכיב ממשלה יציבה, ובכך להמשיך בשמירת בית ישראל בגוף, בנפש וברוח, ולהרבות עוד את גילוי הופעת ישועת ישראל בארצו".

    בסוף המכתב פנו הרבנים לראשי מפלגות הימין, בניהם בנט וסער "להתגבר על מחלוקות ומשקעי העבר, ולהצטרף לממשלת ימין יציבה וחזקה, לחיזוק הצביון היהודי של המדינה, ולחיזוק ההתיישבות בה. אנא אל תצטרפו לממשלה אחרת, עם מפלגות שדוגלות בהיפך מכל זה".

    בין הרבנים החתומים על המכתב: הרב יהושע רוזן, הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב צבי ישראל טאו, הרב אליעזר ולדמן, הרב גדעון פרל, הרב שלמה אבינר, הרב דוד חי הכהן, הרב יצחק בן שחר, הרב יגאל קמינצקי, הרב ברוך וידר, הרב יהודה בן ישי, הרב יוסף זיני, הרב יהושע מרדכי שמידט, הרב מנחם בורשטיין, הרב משה הגר, הרב ערן טמיר, הרב ציון טוויל, הרב רחמים נסימי, ועוד.

    מכתב לרוהמ1



    0 תגובות