גנץ בצפון: "אם חיזבאללה יאתגר את ישראל הוא יישא בתוצאות כבדות"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ בצפון: "אם חיזבאללה יאתגר את ישראל הוא יישא בתוצאות כבדות"

    שר הביטחון סייר בגבול הצפון וקיים הערכת מצב עם הפיקוד הבכיר. בדבריו בסוף הביקור התייחס גנץ לאיום מלבנון ואמר, "אנחנו ערים לניסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו גם בדרכים חדשות – נתמודד עם כל איום"

    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, ערך היום (שלישי) סיור בפיקוד הצפון ביחד עם ראש אג"ת אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 91 תא"ל שלומי בינדר.

    במהלך הסיור ביקר גנץ בתרגיל שערכה פלוגת סיור נח"ל שדימה לחימה בשטח לבנון מול חיזבאללה. שר הביטחון אף קיים הערכת מצב וסייר במנהרה שקיבלה את השם "פרח בשממה" בחטיבה 300, שנחפרה על ידי חיזבאללה אותרה נחשפה ע"י ישראל ונוטרלה במבצע "מגן צפוני".

    בסיום הביקור אמר גנץ:* "אני מסיים סיור בפיקוד הצפון, בגזרה הלבנונית. צה"ל ערוך לאורך כל גבול הצפון ובוודאי ערוך בגזרה הלבנונית בצורה מיטבית. אנחנו ערים לניסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו גם בדרכים חדשות – נתמודד עם כל איום. אם חיזבאללה יאתגר את צה"ל ומדינת ישראל – הוא יישא בתוצאות מאוד מאוד כבדות ואני מקווה שהוא לא יעשה את זה" הזהיר שר הביטחון.

    גנץ הרחיב על האיום מצפון ואמר, "מאחוריו ניצבת איראן, שממשיכה הן בפעילות האזורית כמו בתמיכת חיזבאללה ובגופי טרור אחרים, והן במאמץ שלהם להגיע לסף גרעיני צבאי- דבר שאסור לאפשר אותו. מדינת ישראל תמשיך לפעול ביחד עם שותפותיה בעולם בכלל וארה"ב בפרט, על מנת לא לאפשר לאיראן להגיע לסף גרעין".



    0 תגובות