לאחר תבוסת הליכוד: נתניהו וסמוטריץ' נועדים

    איתי גדסי No Comments on לאחר תבוסת הליכוד: נתניהו וסמוטריץ' נועדים

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' נועד בשעה זו עם ראש הממשלה נתניהו בבלפור | אתמול, בשיחה למקורבים, האשים נתניהו את סמוטריץ' בתוצאות ההצבעה במליאה: "התגרה בעבאס"

    Head of the Tkuma party MK Bezalel Smotrich gives a press statement in the Israeli parliament in Jerusalem, on April 04, 2021. Photo by Olivier FItoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ??????? צילום: פלאש 90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תבוסת הליכוד בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת: יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' נועד בשעה זו עם ראש הממשלה נתניהו בבלפור להמשך דיון על הקמת ממשלת ימין.

    אתמול, בשיחה עם בכירים בליכוד, האשים ראש הממשלה נתניהו את יו"ר הציונות הדתית, ח"כ סמוטריץ' בנפילת ההצעה. לדבריו: "הוא הכשיל אותנו. ההתגרות שלו באנשי רע"מ היא זאת שגרמה למנסור עבאס לעבור לצד השני".

    בתוך כך, בליכוד הוציאו כעת הודעה בה הם מזהירים כי בנט דוהר לממשלת שמאל: "‏בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת. מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו"מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה".

    בכירת ימינה, ח"כ איילת שקד התארחה הבוקר בוועידת איגוד התאגידים העירוניים והתייחס למצב הפוליטי: "אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין אבל גם אמרנו לנתניהו שלא ניתן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חמישיות".



    0 תגובות