חיים ביבס: "בבחירות הבאות תקום מנהיגות אחרת בליכוד"

    קובי פינקלר No Comments on חיים ביבס: "בבחירות הבאות תקום מנהיגות אחרת בליכוד"

    חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון התארח בוועידת איגוד התאגידים במלון הרודס באילת והתייחס לדבריו של ח"כ מיקי זוהר אתמול בעניין הליכת הליכוד לאופוזיציה. "עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. יחד עם זאת בקונסטלציה הזו אין לליכוד סיכוי להרכיב מממשלה ללא גדעון סער. אחרת יהיה פה שלטון זמני שיתפרק או לחלופין בחירות חמישיות". לשאלה האם …

    חיים ביבס צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון התארח בוועידת איגוד התאגידים במלון הרודס באילת והתייחס לדבריו של ח"כ מיקי זוהר אתמול בעניין הליכת הליכוד לאופוזיציה. "עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. יחד עם זאת בקונסטלציה הזו אין לליכוד סיכוי להרכיב מממשלה ללא גדעון סער. אחרת יהיה פה שלטון זמני שיתפרק או לחלופין בחירות חמישיות".

    לשאלה האם נתניהו צריך לפנות את מקומו לאור כישלונותיו להרכיב ממשלה? השיב: "יש פה רק שני אנשים שיכולים להרכיב ממשלה. ביבי מימין או לפיד עם המרכז שמאל. כל ניסיון אחר של מפלגות עם 6-7 מנדטים להרכיב זו מניפולציה שלא תחזיק מעמד הרבה זמן".

    לגבי שאלה על פריימריז בליכוד והנהגת הליכוד בעתיד אמר: "בחוקת הליכוד כתוב שברגע שהליכוד לא מרכיב ממשלה, חייבים לקיים פריימריז לראשות המפלגה. אני מנחש שאם יהיו בחירות חמישיות תקום מנהיגות חדשה לליכוד. המנהיגות הבאה של ישראל תצמח רק מהשלטון המקומי".



    0 תגובות