בויז'ניץ יחסכו עשרות אלפי שקלים למחותנים

    ארי טננבוים No Comments on בויז'ניץ יחסכו עשרות אלפי שקלים למחותנים

    ע"פ הסכם שנחתם עם אולמי כליל מלכות, ייערכו משפחות החסידות חתונות באולם בעלות של עד 9000 ₪ לצד | "בשורה גדולה, משמעותית ופורצת דרך"

    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת התוצאות המשמחות של החזרה המבורכת לשגרה לאחר שנת הקורונה היא חזרתם של אירועי השמחה – בדגש על חתונות – למתכונתם הרגילה, באולמות מוכרים ובקונספט הרגיל, תוך ציות להוראות השונות הנגזרות ממתווה הקו הירוק.

    בחסידות ויז'ניץ ניצלו את תקופת ההפוגה מהאירועים הרגילים על מנת לגבש הסדר שיאפשר למחותנים לחסוך עשרות אלפי שקלים סביב אירוע החתונה בדגש על המשך צמצום כמות המוזמנים ולא על חשבון איכות והחוקיות.

    כאמור ארגון "להחזיקם ולהחיותם" חתמה על הסכם עם אולמי כליל מלכות, במסגרתו יערכו משפחות החסידות המשיאות את צאצאיהן את אירוע החתונה באולם בעלות מקסימלית של עד 9000 ₪ בלבד לכל צד.

    מה שמיוחד בהסדר המדובר זה שהדיל כולל את כל מרכיבי החתונה עד הפרטים הקטנים ביותר: האולם עצמו, הסעודה, הברים, כסא כלה ואפילו טיפ לנותני שירות.

    מדובר במחיר נמוך באופן דרסטי ביחס למחירים המצויים בשוק, בפרט לאור העובדה כי האולם יעמיד לרשות בעלי האירוע מנות ועיצוב ברמה מקובלת ואף למעלה מכך.

    האירועים הראשונים תחת ההסכם צפויים להיערך מיד עם פתיחת עונת חתונות הקיץ ולהפוך בעז"ה לסטנדרט מקובל בשנים הקרובות.

    "זו בשורה גדולה, משמעותית ופורצת דרך. אנחנו שמחים והן על החזרה לשגרה והן על הזכות להיות חלק ממהלך שנועד להפחית מההורים המחתנים את הנטל הכלכלי הגדול סביב האירוע", נמסר מטעם אולם כליל מלכות. "זו גם ההזדמנות להודות לעסקני החסידות על פועלם ומסירותם שאפשרה להסכם התקדימי להבשיל ולהיחתם".



    0 תגובות