בן גביר: "בשמאל לא רוצים בחירה ישירה כי הם יודעים שהם יפסידו"

    אסתי פלד No Comments on בן גביר: "בשמאל לא רוצים בחירה ישירה כי הם יודעים שהם יפסידו"

    ח"כ איתמר בן גביר בריאיון ל'קול חי': "כל כך הרבה אנשי ליכוד וחרדים אומרים לי עכשיו 'צדקתם'. אין אמונה בעבאס; הם לא רוצים בחירה ישירה כי הם יודעים בוודאות שהם מפסידים"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ איתמר בן גביר מתייחס להצבעת רע"מ אתמול בכנסת נגד הצעת הליכוד: "אני שומע כל כך הרבה אנשי ליכוד וחרדים שאומרים לי עכשיו 'צדקתם'. אין אמונה בהם. אם היו מקימים כאן ממשלה עאלק ימנית בתמיכתו הוא גם היה מפיל אותה מתי שהוא רוצה. תפסיקו להשלות את עצמכם. עבאס שייך לצד של האויב".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, אמר בן גביר: "אנשים בליכוד אומרים לי, 'צדקת. כל מה שהוא רצה זה לגרור אותנו למשא ומתן ואז ללכת עם סער ולפיד ובנט'. העמידה העקרונית שלנו מצילה את הימין. כרגע בנט וסער מגלים שהעולם לא כזה פשוט: הם יודעים היטב שממשלה תתבסס על עבאס או על המשותפת, תפרק תוך יומיים. לדוגמא: ירצו להרוס בית בדרום – יגיד עבאס 'אם אתם הורסים את הבית אין ממשלה'".

    בן גביר תומך בהצעת החוק לבחירה ישירה באופן חד פעמי: "בחירה ישירה הוא פתרון שאמור להיות רצוי על כולם. הם אומרים שעם ישראל לא רוצה את ביבי. בואו נבדוק את זה. בואו נעשה בחירה ישירה. הם יודעים בוודאות שהם מפסידים ושחוק הבחירה הישירה למעשה משמיט את הקרקע מהטענות שלהם שהעם לא רוצה את ביבי ולא מצליח להקים ממשלה".

    לדברי בן גביר: "אם הולכים לבחירות נוספות, אני מעריך שגם סער וגם בנט לא ישחזרו את ההישגים שלהם בבחירות האלה. הם יודעים את זה טוב מאוד והם גם יודעים ששיתוף פעולה עם הרשימות הערביות נועד לכישלון תוך יום יומיים".



    0 תגובות