סיעת יהדות התורה לנתניהו: "נהיה באופזיציה כסיעה לוחמת ומאוחדת"

    איתי גדסי No Comments on סיעת יהדות התורה לנתניהו: "נהיה באופזיציה כסיעה לוחמת ומאוחדת"

    ראש הממשלה השתתף בישיבת סיעת יהדות התורה בכנסת, חברי הסיעה חיזקו את ידי ראש הממשלה על מאמציו להקים ממשלת ימין והבהירו כי אם תקום ממשלה אחרת, הם ילכו לאופוזיציה. והדרישה הנחרצת על אירוע הילולת הרשב"י במירון

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת יהדות התורה פרסמה הערב (שני) כי בישיבה שהתקיימה היום בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, סקר בפני חברי הסיעה את המצב הביטחוני, המדיני והרפואי.

    בפתח הדברים, העלו חברי הסיעה על נס את מבצע החיסונים שבחסדי שמיים הייתה לנתניהו את הסיעתא דשמייא להביא את החיסונים לארץ ולהוציא את ארץ ישראל מנגיף הקורונה במהירות.

    על רקע ניסיונות הקמת הממשלה, חברי הסיעה חיזקו את ידי ראש הממשלה על מאמציו להקים ממשלת ימין ואמרו כי יפעלו ככל יכולתם למען הקמת ממשלה שכזו. במידה ותקום חלילה ממשלה אחרת, סיעת יהדות התורה תהיה באופזיציה כסיעה לוחמת ומאוחדת.

    ל"ג בעומר: חברי הסיעה העלו בפני נתניהו את הדרישה הנחרצת לקיים את הילולת הרשב"י במירון ללא הגבלות. ראה"מ השיב כי לא ידוע לו על הגבלות כלשהן. עם זאת, לאחר בדיקה נוספת מול יועציו, התברר כי טרם ניתן אישור סופי לקיום האירוע, וחברים הסיעה ביקשו כי תצא הודעה מסודרת על קיום האירוע ללא הגבלות.



    0 תגובות