נתניהו לאחר החתימה עם "פייזר" לאספקת חיסונים: "לא יהיו יותר סגרים"

    צבי טסלר No Comments on נתניהו לאחר החתימה עם "פייזר" לאספקת חיסונים: "לא יהיו יותר סגרים"

    למרות הכאוס הפוליטי והתנגדות בממשלה לרכישת החיסונים הנוספים, הצליח ראש הממשלה להביא לחתימה על עסקה לרכישת מיליוני חיסונים למדינת ישראל מחסרת "פייזר". ראש הממשלה: "בקרוב מאוד יהיו לנו די והותר חיסונים, גם למבוגרים וגם לילדים"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה דרמטית לאזרחי ישראל: למרות הכאוס הפוליטי והתנגדות כחול לבן בהתניית מינוי שר משפטים, ואחרי מאמצים גדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שר הבריאות יולי אדלשטיין, ישראל חתמה היום (שני) על הסכם עם חברת פייזר לרכישת מיליוני מנות חיסונים לשנת 2022.

    בנוסף, ישראל ופייזר סיכמו על קיומה של אופציית רכישה של עוד מיליוני מנות חיסון. החיסונים שנרכשו ושנחתמו כאופציה יהיו מותאמים לטיפולים בווריאנטיים.

    התוספת שנחתמה תבטיח את המשך ההתמודדות הטובה של ישראל עם הקורונה לפחות עד סוף שנת 2022.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר ההסכם הדרמטי: "בימים האחרונים שוחחתי שוב עם ידידיי, מנכ"לי פייזר ומודרנה. היו כמה מכשולים בישראל שהיינו צריכים להתגבר עליהם, ומצאנו דרך להתגבר עליהם. אם לא יהיו הפתעות בדמות ווריאנט קורונה שהחיסונים לא מתגברים עליו, אז חתמנו על רכש של מיליוני חיסונים נוספים עם פייזר, אני מקווה שבקרוב מאוד גם עם מודרנה".

    נתניהו הבהיר את גודל ההישג של ישראל, "פירוש הדבר שבקרוב מאוד יהיו לנו די והותר חיסונים, גם למבוגרים וגם לילדים. ישראל שוב תוביל את העולם במאבק נגד הקורונה. לא יהיו יותר סגרים – יצאנו מזה".

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "אני שמח שלמרות הקשיים הפוליטיים המיותרים, הגענו להסכם עם פייזר. ישראל יוצאת מהקורונה בזכות החיסונים, ישראל תמשיך להוביל את המאבק בקורונה גם בהמשך. אני מודה לאזרחי ישראל על ההיענות המרשימה למבצע החיסונים, וקורא לאלה שטרם התחסנו לעשות זאת בהקדם"./



    0 תגובות