גנץ על האיום האיראני: "נפעל יחד עם שותפינו האמריקאים והאירופאים"

    איתי גדסי No Comments on גנץ על האיום האיראני: "נפעל יחד עם שותפינו האמריקאים והאירופאים"

    שר הביטחון גנץ קרא בישיבת סיעת כחול לבן, לבנט ועבאס שלא לתמוך ללכת לממשלה בראשות נתניהו, "אסור לבנט ולעבאס ליפול למלכודת של ביבי. שוב הבטחות סרק"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ היום (שני) בפתח ישיבת סיעת כחול לבן, התייחס למתיחות הקשה מול איראן על רקע האצת פרויקט הגרעין ואמר, "לא נאפשר לאיראן להגיע ולפרוץ לסף גרעיני. יחד עם זאת גנץ רמז על תמיכה בחזרה להסכם הגרעין, "כדי להתמודד עם האיום האיראני, נפעל ביחד עם שותפינו האמריקאים, האירופאים ומדינות נוספות באזור".

    על הכאוס הפוליטי וניסיונות הקמת הממשלה אמר גנץ, "אסור לבנט ולעבאס ליפול למלכודת של ביבי. שוב הבטחות סרק, ניסיון להפר את הפריטטיות, בניית מהלכים למניעת המשפט וחבלה במערכת המשפט ומערכת שלטון החוק בישראל".

    במהלך דבריו התייחס גנץ לפציעתו של נכה צה"ל הנאבק על חייו בבית החולים ואמר, "מבקש לשלוח איחולי החלמה ותפילות לשלומו של איציק סעידיאן שעדיין נאבק על חייו בבית החולים, ומבטיח שאנחנו עושים כל מה שניתן בכדי לבצע את הרפורמות הנדרשות באגף השיקום במשרד הביטחון, כדי שכל מי שפונה, לא משנה אם הוא מוכר ב-10 אחוזי נכות או ב-50 אחוזי נכות או לא מוכר כלל, ירגיש 100 אחוז בן אדם. 100 אחוז יחס. 100 אחוז טיפול".



    0 תגובות