השר דרעי בהצהרה: "הפתרון היחיד לכאוס הפוליטי – בחירות ישירות"

    אבי רבינא No Comments on השר דרעי בהצהרה: "הפתרון היחיד לכאוס הפוליטי – בחירות ישירות"

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הציג בישיבת סיעה את מטרת חוק בחירות ישירות לראשות הממשלה, "במצב שנוצר אנחנו רואים שלא תהיה הכרעה בבחירות חמישיות וגם שישיות. הימין קיבל מעל 65 מנדטים ועדיין לא מצליח להרכיב ממשלה". דרעי הבהיר: "החוק לא ישנה את המשטר ולא ייתן יותר כוח לראש הממשלה – רוצים רק הכרעה"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר שס השר אריה דרעי הציג היום (שני) את הצעת תנועת ש"ס לבחירה ישירה לראשות הממשלה, לאור הכאוס הפוליטי שאין לו פתרון באופק. דרעי הבהיר כי אנחנו לקראת בחירות חמישיות ששוב לא יביאו הכרעה וכבר רואים את הבחירות השישיות באופק.

    לכן אמר השר דרעי, "במצב שנוצר שלמרות שהימין קיבל לפחות 65 מנדטים, לא מצליח להרכיב ממשלה, ויש דיבורים על ממשלה חלופית שנראית לי הזויה, עם כל כך הרבה קטבים, הכותרת האחת היא: "ממשלה רק לא ביבי" ,שתחזיק מעמד זמן קצר מאוד, ומי יודע איזה נזקים היא תביא בזמן הקצר לכהונתה בזמן כל כך קריטי לעם ישראל" אמר יו"ר ש"ס בישיבת סיעה.

    דרעי הציג את החוק והבהיר כי "אין כאן שינוי משטר, ולא יהיה כוח לראש הממשלה יותר ממה שיש לו כיום על פי החוק, "כולם יכולים להתמודד לראשות הממשלה. זה דרך לצאת מהפלונטר".

    דרעי התריע, "אם ראשי הסיעות בכנסת, למרות רצון הציבור לא ישכילו לתת אמון בראש הממשלה, בפרק זמן קצר, נלך לבחירות חמישיות".

    דרעי הציג את לוח הזמנים לפי החוק החדש להכרעה, "להערכתי אם החוק יעבור, נלך תוך 30 יום לבחירות, ואני מאמין שהציבור יאמר את דברו. אנחנו כמובן נתמוך בנתניהו" הבהיר דרעי.



    0 תגובות