מכבי ממשיכה להוביל במספר המצטרפים והנאמנים

    עפר גדנקן No Comments on מכבי ממשיכה להוביל במספר המצטרפים והנאמנים

    נתוני המעברים בין קופות החולים לרבעון האחרון של 2021 חושפים: הקופה אליה הצטרפו הכי הרבה חברים, היא מכבי שעושה זאת כבר יותר מ-6 שנים רצופות בהן היא הקופה היחידה שצומחת ▪ לדברי מנכ"ל מכבי רן סער: "מכבי מובילה בשנים האחרונות מהפכה של שירותים טכנולוגיים מתקדמים שהתחדדה גם בתקופת הקורונה, בפרישת השירותים ובאיכות הרפואה"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיכום נתוני המעברים בין קופות החולים ברבעון האחרון של 2021 שפרסם המוסד לביטוח לאומי, חושפים כי מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל מבין כלל קופות החולים בנתוני גיוס המבוטחים נטו.

    הנתונים המצטרפים לשיעורי המעברים הגבוהים של מכבי בכל המעברים האחרונים, בהם מכבי היא הקופה היחידה שצומחת כבר למעלה משש שנים ברציפות! מכבי מוכיחה שוב ושוב שמֵעֵבר לכמות, חשובה האיכות. ועל כן שביעות הרצון של החברים הוא הנתון החשוב והמשמעותי ביותר בסקירת הנתונים. שיעור הנוטשים בקרב חברי מכבי הינו הנמוך ביותר, מה שמוכיח מעל לכל ספק כי חברי מכבי הינם המרוצים ביותר ושיעור הנאמנות שלהם הינו הגבוה ביותר.

    שירותי בריאות ברחבי הארץ מתפתחת ללא הפסקה, תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי. במכבי קשובים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים כגון פעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה על-ידי יצירת מרכזים אזוריים רחבי היקף. בין היתר נפתחו מרכזים רפואיים חדשים ורבים בריכוזים חרדיים בכל רחבי הארץ.

    בשנה האחרונה נרשמת מגמת צמיחה אדירה בשירותי הרפואה, בכל המחוזות – דרום, ירושלים והשפלה, המרכז, השרון והצפון. במחוזות אלו פתחה מכבי בשנה החולפת מרכזים רפואיים חדשים בסמיכות לריכוזים החרדיים, הרחיבה את השירותים השונים והנגישה אותם עבור כלל החברים, גם בפריפריות וערי הפיתוח.

    לדברי מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "מכבי מובילה בשנים האחרונות מהפכה של שירותים טכנולוגיים מתקדמים שהתחדדה עוד יותר בערוצי השירות המתקדמים שבאו לידי ביטוי בתקופת הקורונה, בפרישת השירותים ובאיכות הרפואה. אנשים למדו לזהות איכות ושירות ללא פשרות בכל תחומי החיים וגם בתחום הרפואה למדו לזהות את הטוב ביותר עבורם. תפיסת השירות, פרישת השירותים והיחס האישי של כל הצוות המקצועי והרפואי הם שעושים את ההבדל עבור כל חבר באופן אישי. זוהי זכות גדולה לעמוד בראש מערך עצום שכזה, להוביל את ההצלחה ולהעניק שירות למעל שני מיליון חברים.

    "למכבי תנופת פעילות עצומה בכל רחבי הארץ, שהתעצמה עוד יותר במהלך שנת הקורונה במסירות, רגישות וחמלה רבה של כלל צוותי מכבי, כולל אנשי הצוות הרפואי, השדרה הניהולית החרדית ומערך מתאמי קשרי הקהילה המוביל. חשוב לנו שכלל חברי מכבי יזכו לקבל את שירותי הרפואה הטובים ביותר בהלימה ובהתאמה תרבותית. שיעור הנאמנות במכבי הוא הגבוה ביותר בין הקופות ואנו נמצאים כל הזמן במגמת חיזוק ושיפור, מה שמחייב אותנו להביא לחברים את שירותי הרפואה המתקדמים והמקצועיים ביותר".



    0 תגובות