נתניהו על בנט: "אין שום סיבה שיחבור לשמאל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו על בנט: "אין שום סיבה שיחבור לשמאל"

    ראש הממשלה שב וקרא לסער ובנט להצטרף להקמת ממשלה ימין, ולא להקים ממשלת שמאל עם לפיד, "בואו נקים את הממשלה הימנית החזקה שמדינת ישראל זקוקה לה ברגע זה"

    צילום: פלאש90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו הוציא הודעה הערב (ראשון) על רקע הדיווחים על התקרבות בין בנט ללפיד לקראת הקמת ממשלה אפשרית בראשות לפיד, נתניהו הציג את האפשרויות הפוליטיות להקמת ממשלה, "האפשרויות שלפנינו חדות וברורות: ממשלה שעיקרה שמאל – לפיד, העבודה, מרצ, בתמיכת המשותפת, או ממשלת ימין יציבה וחזקה ל-4 שנים".

    ראש המשלה סקר את האתגרים איתם מתמודדת ישראל, "הממשלה הבאה צריכה להגן על חיילי צה״ל מפני תביעות בית הדין הבינלאומי בהאג, צריכה לשמור על ההתיישבות, צריכה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל. רק ממשלת ימין חזקה תעשה זאת. אפשר להקים אותה בנקל. ולכן אני קורא גם לבנט וגם לגדעון סער – תצטרפו אלינו, בואו נקים את הממשלה הימנית החזקה שמדינת ישראל זקוקה לה ברגע זה" קרא נתניהו.

    ראש הממשלה חזר וקרא לסנט וסער, "אני קורא לבנט, מחר, להצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, שתשמור על הכוח של הימין ותשאיר גם לו זכות וטו. אין שום סיבה שיחבור לשמאל, לא בעניין הזה ולא בשום עניין אחר".



    0 תגובות