פלח שוק – פינת הצרכנות לבין הזמנים

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות לבין הזמנים
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    9happy-truk'קוקה-קולה' יוצאת בפעילות 'בין הזמנים' עם משאית האושר של 'קוקה-קולה'. הציבור יוזמן לחפש את המשאית ברחובות הערים החרדיות בימי בין הזמנים, ותחלק 'אושר'- שתיה ומתנות משמחות. המתנות יחולקו בחלקה האחורי של המשאית לאחר משחק אורות וצלילים חוויתי. שני ארד, מנהלת שיווק מגזרים 'קוקה-קולה ישראל' מסרה: "אנחנו שמחים להפתיע את המשפחה החרדית, בפעילות יוצאת דופן, שתוסיף שמחה ומימד של חוויה לימי בין הזמנים. מסע האושר של קוקה-קולה הוא עוד פעילות ייחודית בשורה של פעילויות חדשניות ומקוריות, שמטרתה לחבר בין המותג לצרכנים, בדרך מפתיעה ומרגשת." הפעילות תשודר מדי יום בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר (14:00) כאן ב'קול חי'.

    for_yachatzב'שוקו תנובה' השיקו מבצע קיץ. בימים אלו מופץ איור המבצע בנקודות המכירה הנבחרות, בכרזות רחוב וכאינסרט. על הילדים לעיין באיור, להתקשר לטלמסר (03-6060654) ולענות נכונה בזריזות על 6 שאלות. שקית 'שוקו תנובה' מאפשרת לענות על שאלה אחת פחות. בכל יום עונה מהיר אחד יזכה לנסוע במשאית תנובה עם הורה או מלווה בוגר ולחלק שקיות שוקו תנובה לחברים, בני המשפחה והקרובים. המבצע יתקיים עד ל' אב (6.8).

    נעם'טרה' משיקה קטגוריה חדשה בישראל: כל הגבינות הצהובות מתוצרתה ללא חומרים משמרים והיחידות בכשרות מהדרין! הסדרה, תחת שם המותג "נעם", התאפשרה עם השקת המחלבה המשוכללת בנתיבות. ארן אלסנר מנכ"ל טרה מסר: "המעבר למפעל בנעם מאפשר שיפורים טכנולוגיים ומערכות בקרה חדשניות אשר הוכנסו על פי ידע שהובא ממחלבת Muller באירופה. אנו יוצאים בפיתוח ראשון מסוגו בישראל של גבינות צהובות ללא חומרים משמרים בעלות טעם מצוין ואיכות בלתי מתפשרת וללא פגיעה בתוקף חיי המדף של המוצר ובכשרות מהודרת".

    7_all_bottles_small'נביעות' משיקה קטגוריה חדשה בסדרת "נביעות+" בתוספת ממתיק מצמח הסטיביה: "נביעות+7" . מדובר במים מינרליים בטעמים המכילים 7 קלוריות ל-100 מ"ל בלבד! שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק 'נביעות', מסרה: "המגמות בעולם כיום מובילות את תעשיית המזון והמשקאות לחפש כל העת אחר פתרונות לצריכה מאוזנת ומבוקרת של קלוריות. המשקה החדש, 'נביעות +7' משלב את כל העולמות. באמצעות הוספת המתיקות של צמח הסטיביה, אנו מציעים משקה בעל ערך קלורי נמוך, זאת מבלי לוותר על הטעם הנפלא של 'נביעות+'" המוצר בכשרות 'בד"צ העדה החרדית' ורבנות קרית שמונה.

    אלדן גלילות'אלדן' הוסיפה לצי הרכב שלה מאות רכבים חדשים במגוון דגמים וגדלים. כמו כן לקראת 'בין הזמנים' תוגברו הסניפים בריכוזים החרדיים. "הלקוח החרדי הוא לקוח חשוב עבורנו", מסר שי דהן, מנכ"ל אלדן והוסיף: "בתקופת החגים ובחופשות בין הזמנים אנו מתאימים עבור המגזר את כלי הרכב".

    סטארקיסט טונהבסקרי טעימה שנערכו על ידי מכון 'טלסקר TNS' זכתה טונה 'סטארקיסט' לציון גבוה של 8.5 ונבחרה זו השנה השלישית ברציפות כמותג על 'סופרברנדס'. 'סטארקיסט' זכתה לציונים גבוהים גם במרקם (8.6) וריח (8.3). בסקר נוסף שערך מכון 'Market Watch' קיבל המותג 'סטארקיסט' ציון של 8.6.

    סימילאק חדשבסקר שערך המותג 'סימילאק למהדרין' בקרב 600 אמהות חרדיות לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים עולה כי הן מעדיפות תחליף חלב בעל פורמולה עדינה וקלה לעיכול, שלא גורמת לעצירות או גזים, מכילה את הרכיבים הדרושים להתפתחות התינוק כמו ויטמינים ברזל וסידן. נתון נוסף שעלה מן הסקר הוא כי האימהות העדיפו את הטעם של 'סימילאק למהדרין' ואת האריזה החסכונית של המותג.

    בתום מספר חודשים מהשקת מוקד הבריאות האקטיבי של 'מאוחדת' עולה כי 60% מהלקוחות שנרשמו למוקד הם חרדים. מנתונים נוספים עולה כי הפחתה במשקל הינה הנושא הקריטי ביותר ללקוחות, אחריה אכילה בריאה ומסודרת, שיפור כושר גופני ושיפור מדדי הבריאות. 90% מהלקוחות שנרשמו למוקד הבריאות האקטיבי, ציינו כי הם מיישמים בפועל את ההמלצות בחיי היומיום.



    0 תגובות